הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אילן ברנר, מנהל מכירות, וולדורף אסטוריה ירושלים

26/11/2015
אישיווק השבוע: אילן ברנר, מנהל מכירות, וולדורף אסטוריה ירושלים

·        שם איש השיווק ותפקיד: ·        שם החברה: וולדורף אסטוריה ירושלים

·        שנת הקמה:2013

·        מספר  עובדים: 340

 

אילן ברנר בעל ותק של 30 שנה בתחום המכירות והשיווק. החל דרכו כמקדם מכירות בתיירות פנים והמשיך משם בתפקידי ניהול בכירים בענפי המלונאות, השכרת הרכב ומרכז הקונגרסים בירושלים. תפקיד אחרון שביצע בחמש השנים לפני כניסתו לוולדורף אסטוריה היה סמנכ"ל מכירות ושיווק של מלון ענבל בירושלים. לוולדורף אסטוריה הגיע אילן כבר בשנת 2012 כשנה לפני פתיחת המלון והיה בצוות ההקמה של המלון.

 

·        היקף תקציב שיווק: מדובר בתקציבים בינלאומיים של מאות אלפי דולרים בשנה.

 

ספקי שיווק: מלון וולדורף אסטוריה ירושלים הינו חלק מרשת הילטון העולמית המונה למעלה מ-4500 בתי מלון ברחבי העולם ומחולקת ל- 12 מותגים שונים שהיוקרתי שבהם הינו וולדורף אסטוריה. ככזה נהנה המלון משרותי המיתוג, השיווק והפרסום של הרשת העולמית. משרד יחסי הציבור של וולדורף אסטוריה ירושלים הינו מרום תקשורת שעובד עם המלון החל ממספר חודשים לפני הפתיחה  ועד היום ועושה עבודה מצוינת.

 

 

1.     מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

מלון וולדורף אסטוריה בהיותו חלק ממערכת עולמית פועל לפי סטנדרטים כלל עולמיים המתרכזים בפלחי שוק יוקרתיים. פעילות מתמשכת ומצוינת של כלל צוות המלון הביאה לידי בחירת מלון וולדורף אסטוריה בתארים עולמיים. לדוגמא רק  בחודש האחרון זכה המלון להיבחר על ידי מגזין התיירות היוקרתי בעולם 'Condé Nast Traveller' כמלון השביעי הטוב בעולם וכראשון במזרח התיכון. בנוסף זכה המלון להיות אחד משלושת המלונות המעוצבים בעולם לשנת 2014.

 

2.     על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
היות והמלון ממוצב כמלון יוקרה וככזה קהל היעד שלו מחפש את הקשר האישי, הפעילויות השיווקיות העדיפות עלי הינם נטוורקינג ומכירות אישיות שמהוות את הבסיס לקשר האישי עם הלקוח או נותן השרות (סיטונאי או סוכן מכירות) ולהם לדעתי אין תחליף.

 

3.     לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים

תשתדלו להיות תמיד צעד אחד לפני המתחרים ולהיות קשובים ללקוחות שלכם. אל תנסו לחנך את הלקוחות- נסו למצוא את הפתרונות היצירתיים ביותר.

 

4.     פעילות שיווקית שהרשימה אותך

קמפיין הסמארטפון של סמסונג והסלפי של אלן דג'נרס בטקס האוסקר, שזכה למיליוני לייקים והיה אחד מרגעי השיא של הקמפיין.

 

5.     השאלון האישי:

·        איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סטיב ג'ובס שהצליח למצב את חברת APPLE  כמותג עולמי מוביל

·        עבודה ראשונה? מקדם מכירות בחברה לתיירות פנים לפני 30 שנה

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? פתיחות ויצירתיות

·        מקור ידע מקצועי שימושי? האוניברסיטה של הילטון העולמי  (כל עובד הילטון בעולם מחויב לעבור הכשרה וקורסים על בסיס קבוע באוניברסיטה האינטרנטית של הילטון)

·        ברשתות החברתיות?  לינקדין (לפרופיל הפייסבוק של אילן)

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מסעדת קינגס קורט בוולדורף אסטוריה של שף איציק מזרחי ברק.

·        מהו ג'וב חלומותיך? מנהל שיווק ומכירות במלון נופש יוקרתי באי אקזוטי

·        חופשה חלומית: במלדיבים או איי סיישל

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד