הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: ליאור רוט, משגב שיווק נדל"ן

22/05/2016

·        שם החברה: משגב שיווק מתחמי מגורים

·        שנת הקמה: 2012 (מיזוג של שתי חברות שפועלות 20 שנה )

·        מספר  עובדים: 20

 

ליאור רוט עוסק בתחום שיווק הדיור מזה כ 20 שנה, כאשר התחיל את דרכו כמנהל  מכירות בחברת אזורים בסוף שנות התשעים. לאחר מכן הקים את חברת רמות, שהתמחתה בשיווק ממוקד (אאוטסורסינג) עבור חברות בניה מהגדולות במשק, במסגרתה שווו אלפי יחידות דיור לחברת אשדר, קרדן, דונה, אפריקה ישראל ואחרות. לצידו, בראש משגב עומד יהורם בר-שי, אשר הוקמה כמיזוג בין קבוצת רמות וקבוצת בר-שי. החברה מתמחה בשיווק ובמכירה של מתחמי מגורים, תוך ליווי התהליך על כל שלביו: מהתכנון העסקי והשיווקי ועד למסירת הדירות לרוכשים.
 

היקף תקציב שיווק: ההיקפים משתנים בהתאם לכמות הפרויקטים המשווקים בזמן נתון. בתקופה הנוכחית אנו משווקים כ 12 פרויקטים חדשים מהצפון ועד הדרום, כולל ירושלים. בכל פרויקט התקציב הוא בסדר גודל של כמיליון ש"ח, סה"כ תקציבים של 12 מליון ש"ח.

 

·        ספקי שיווק:  משרד היח"צ והייעוץ האסטרטגי בן חורין-אלכסנדרוביץ (בצוות: איתי בן חורין ואיתמר שחר), משרדי פרסום: אל מארקט (ארז הרוש), משרד ספין, משרד הפרסום בלאנקו (אביתר סדון) וליד (lead(

 

 

1.     מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

במהלך חודש דצמבר נשכרנו ע"י חברת חנן מור לבצע מכירה מהירה (פריסייל) להשקה של פרויקט חדש בשכונה חדשה בעיר העתיד חריש. במהלך בזק של שבועיים ימים הצלחנו למכור כ-150 יח"ד , בהיקף מכירות של 135 מליון ₪. לפי דעתי זהו שיא של מכירות בזמן קצר כל כך בעיר חדשה בשנים האחרונות. המהלך נעשה בהובלת קמפיין טלוויזיוני עם הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר (זה הרגע לאהוב), לצד פרסום ברשת, שני כנסי מכירות בחריש, יחסי ציבור מאסיביים ומהלכים נוספים. יצרנו תחושה של רגש של אהבה בין בני זוג למוצר החדש , והצלחנו.

 

2.     על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
הבידול של החברה שלנו היא התמחות בשירות הטלמיטינג, אנו מצליחים לייצר פגישות עודפות במשרדי המכירות של החברות השונות כתוצאה מניהול מדויק ומאוד מאורגן של הלידים , בקיצור – ליד המוביל לליד. כתוצאה מהפעילות שלנו אנו מנצחים את הסטטיסטיקה בענף.

 

3. טיפ למתחילים בעולם השיווק

עולם השיווק והמכירות מורכב מהון אנושי – אנשים מתאימים ומקצוענים הם אלו שיכולים לנצח ולהוביל. כשאני מראיין אנשי מכירות אני בוחן אם איש המכירות נולד עם אותה כריזמה (מתת אל ממש) ויכול להיות איש מכירות ושיווק מצטיין.
מה נדרש ממנו? יכולת חיבור אישית גבוהה מאוד ללקוח, מסוגלות להתאים את עצמך ללקוח (אם הוא רופא דבר איתו על נושאי רפואה וכו), אינטליגנציה רגשית גבוהה מאוד, יכולת לגרום ללקוח להאמין לך ובך. אם איש/אשת מכירות נולד עם אותו ניצוץ – יש לו המון מה ללמוד ולהתקדם ע"מ לשפר את ביצועיו, אך הוא יצליח. אם אין לו את זה... לא יעזרו שום לימודים. תמיד אותו אחד שלמד יישאר בינוני מינוס, ולא יוכל לקדם את המכירות/שיווק של החברה.

 

4.     פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
אהבתי מאוד את פעולת השיווק של פרויקט הדיור שממוקם בנהריה צמוד לחוף אכזיב, (חברת אלקטרה וצמח המרמן) הצליחו לייצר באאז חזק וביקוש מדהים בעיר הצפונית.

 

5.     השאלון האישי:

·        איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?  רחלי בריזל – סמנכ"ל השיווק של חברת אשדר

·        עבודה ראשונה? איש מכירות בחברת צ. לנדאו בכפר סבא

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? יכולת להתאים את אנשי המכירות לפרויקטים השונים

·        מקור ידע מקצועי שימושי?  הספר שהולך איתי בשנים האחרונות הוא איטליגנציה חיובית , של שירזאד צאמין .

·        ברשתות החברתיות? אנחנו משקיעים מאמצים רבים בדף הפייסבוק של החברה, בהצלחה רבה. רשתות אחרות אנו מוצאים בינתיים פחות אפקטיביות עבור שוק הדיור.

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: רולדין פתח תקווה

·        מהו ג'וב חלומותיך?  אני הגשמתי את החלום ונמצא בו...

·        חופשה חלומית: טיול מקיף באוסטרליה

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד