הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: שרון קונסטנטיני, מנהלת שיווק, כרמית ממתקים

14/03/2019

·       שם החברה: כרמית תעשיות ממתקים בע"מ

·       שנת הקמה: 1973

·       מספר  עובדים: 150

 

שרון קונסטנטיני מנהלת השיווק של כרמית תעשיות ממתקים, חברה בורסאית יצרנית ויצואנית בעלת ניסיון רב בעולם מוצרי הצריכה. אמא לשתי בנות והשלישי בדרך. נשואה לאייל ובעלת בלוג "מאמא בסטייל" בשעות הפנאי.

 

·       היקף תקציב שיווק :לא נמסר

 

ספקי שיווק: אני אוהבת לבחור ספקים שהם שותפים לדרך, יחד הם מהווים חלק בלתי נפרד מהארגון. משרד יח"צ – דניאלה רייבנבך,  פרסום  ויח"צ מגזר חרדי – פילוחים, משרדי דיגיטל – מדיאס וטרו, סטודיו – פליי.

 

באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?

פיתוח קטגוריית השוקולד ללא חלב שלנו, שהוא טבעוני וגם מתאים לאלרגיים היא בהחלט אחת הגאוות הגדולות שלנו. המוצרים הללו כבשו את השוק האנגלי וגם זכו לאהדה ע"י השוק הטבעוני ההולך וגדל בארץ.

כחברה קטנה יחסית יכולת התגובה שלנו מאוד מהירה ואנחנו לא מפחדים להעז.
לחדור לשווקים חדשים בארץ ובעולם, זה אתגר לא פשוט במיוחד שהשחקנים שעומדים מולנו בתחום המזון הם קונצרנים. וכשרואים שהחברות הגדולות בישראל הולכות בעקבותינו, אנחנו מבינים שעשינו משהו נכון.

 

מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?

כחברה הפועלת גם בשוק הגלובאלי וגם בשוק המקומי האתגרים שלנו מגוונים.
בארץ ההתמודדות היומיומית בשוק תחרותי הנשלט ע"י חברות המזון הגדולות עתירות התקציב, מייצרת אתגר ליצור  בידול וערך עבור הצרכנים הקונים את מוצרנו אם זה בטעם, בחדשנות באיכות ובנגישות. האתגר בשוק הבינלאומי, כחברה המתמחה בתחום מוצרי ה
Free From, היכולת לבלוט ולייצר דריסת רגל בשווקים חדשים הוא הצלחה.

 

טיפ למתחילים בעולם השיווק

תהיו קשובים כל הזמן, ובעלי רצון ללמוד להתפתח ולהשתנות. הצרכנים היום מתוחכמים יודעים מה הם רוצים ולא מתפשרים. העולם משתנה בקצב מהיר, הדיגיטל פורץ את הגבולות והתחרות היום הופכת יותר ויותר גלובאלית.
צריך לדעת להתקדם כל הזמן, לא לדרוך במקום להיות יצירתי ולייצר ערך אמתי לצרכנים וללקוחות כד להישאר רלוונטי לאורך זמן.

 

פעילות שיווקית שהרשימה אותך

ההתהוות של חברת נטפליקס, מחברה של השכרת DVD לספקית התוכן הענקית שהיא היום. נטפליקס חוללה מהפכה בהרגלי הצפייה שלנו כצרכני טלוויזיה, השרישה את תרבות הבינג' ושינתה לחלוטין את אופן צריכת התכנים שלנו כצרכן. לא עוד המתנה מותחת לפרק הבא, לא עוד תקציר לפרק שעבר אלא הכל כאן ועכשיו.
נטפליקס רואה קודם את הצרכן ודואגת לספק לו ערך מריבי:  תוכן איכותי.

 

השאלון האישי:

·       איזו דמות השפיעה עלייך? ההורים שלי

·       אישיווק מומלץ שעבדת איתו: נעמי וולפנר סמנכ"לית לקוחות במקאן דיגיטל

·       לימודים? תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במשפטים

·       עבודה ראשונה? תקציבאית בפומרקט

·       תכונה חשובה למנהל שיווק?  יוזמה וראייה רחבה

·       מקור ידע מקצועי שימושי? רשתות חברתיות ובראשן הקבוצה מנהלי שיווק מצייצים שם ניתן ללמוד מעמיתים למקצוע ולקבל הכוונה בכל סוגיה מקצועית.

·       בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה לנדוור קרוב למשרד

·       ג'וב חלומות? מנהלת השיווק של העיר ת"א

·       חופשה חלומית: מקסיקו

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד