הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אריה ( ריצ'י ) ריכטמן- מנכ"ל 'קליל תעשיות'

10/05/2007

 אישיווק השבוע: אריה ( ריצ'י ) ריכטמן- מנכ"ל 'קליל תעשיות'

 

• שם החברה: קליל תעשיות

• שנת הקמה: 1950

• מספר  עובדים: 220

           

פרופיל

קליל תעשיות היא החברה הגדולה, הוותיקה והמובילה בישראל בפיתוח, ייצור ושיווק, מערכות אלומיניום לבניין ולתעשייה, הן לשוק המקומי והן לייצוא.

מפעל קליל, פועל בכרמיאל ונחשב למתקדם בתחומו כספק פתרונות מעטפת כוללים ובכלל זה: פרופילים, חלונות, דלתות, אביזרים לחלונות ודלתות, תריסים ומעקים, קירות מסך, ויטרינות ומערכות מבודדות טרמית (לחיסכון באנרגיה). 

 

1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

"ללא ספק הצעד הכי חשוב השנה היה הקמת מוקד שירות ללקוחות הפרטיים ומתן תעודת "אחריות כפולה". לראשונה משווקים מוצרי החברה ישירות ללקוחות תוך קיום שיתוף פעולה עם יצרנים מוסמכים מטעמינו. עד למהלך זה, שווקו מוצרי קליל, ללא שליטה, פיקוח ובקרה שלנו בתהליך ההתקנות בבית הלקוח. מוקד שירות מקצועי פועל כיום במפעל, דרכו מופנים הבונים והמשפצים לקבלת ייעוץ ללא תשלום באולמות התצוגה של החברה בכרמיאל, במרכז הבנייה הישראלי בגעש ובדיזיין סנטר ברמת גן. שם הם מקבלים ייעוץ אדריכלי ללא תשלום ומופנים לקבלני ייצור מוסמכים ע"י החברה.בתום ההתקנה, מגיע נציג קליל לבית הלקוח בודק את המוצרים ומעניק ללקוח הפרטי תעודת אחריות כפולה המבטיחה  לצרכן קבלת מוצר מושלם ללא חשש לזיופים וטעויות,הואיל והיא מבטיחה אחריות הן על החומרים והן על העבודה. במסגרת הסכמים שביצענו עם יצרני חלונות ודלתות, קיבלו מאתנו יצרנים מכל רחבי הארץ הסמכה להתקין את מוצרי קליל ולמתן תעודת האחריות.  פעולה זוהיא מהפיכה צרכנית! הואיל והיא מצריכה שיתוף פעולה  בין חברה יצרנית ,בעלי מלאכה ולקוחות".

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')

"לא אוכל לוותר על המפגש היומיומי עם עשרות בונים, משפצים, אדריכלים, יצרני חלונות ודלתות. מפגשים אלו מייצרים את הסינרגיה החזקה ביותר שבין ספק ללקוחותיו, מלמדים אותנו מה הלקוח רוצה ובמה עלינו להמשיך ולהשתפר".

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"הגברנו את המעורבות בתחום התכנון האדריכלי וזאת תוך שיתוף ענף האלומיניום בגילום רעיונות של מתכנני מבנים. שני ימי עיון, שנערכו בדזיין סנטר, תחת הכותרת "אדריכלות שקופה", נערכו בשיתוף של חברת קליל עם חברת אורגון. בהרצאות השתתפו מאות אדריכלים, שהתקבצו ובאו לוועידה, במסגרתה שמעו וצפו במגוון עבודות, הרצאות  וסקירת תחומים מפי מיטב המומחים והאדריכלים בישראל.

האדריכלים, נחשפו לרשמים וגישות חדשות בתחום האדריכלי, כאשר השילוב של קליל ואורגון, כחברות מסחריות, המפתחות ומשווקות מוצרים ארכיטקטוניים, העניק נדבך במסגרתו יכלו האדריכלים ללמוד על האפשרויות הרבות הטמונות בפיתוחים של מוצרי החברות ועל מגוון הפתרונות לכל פתחי הבית".

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

"לא מוותרים וממשיכים לפעול על פי אמונתם".

 

5. 30 שניות על...  

 

• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? – "הבוס הראשון שלי בקליל-סמנכ"ל השיווק –צבי ניר".

• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? – "גלגל התנופה".

• עיתון/ מגזין מועדף – "גלובס".

• דף הבית שלך באינטרנט – "גוגל".

• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – "קפה הלל – עזריאלי".

• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?- מזדה 6.

מהו ג'וב חלומותיך? "תפקיד המשלב: עבודה עם אנשים,יצירה,חדשנות .תפקיד שגורם לנו להפוך את סביבתנו לטובה,נעימה ובטוחה יותר וגורם הנאה הנובעת בין השאר מכך שהקבוצה משיגה מטרות הגדולות מכל הפרטים גם יחד."

• חופשה חלומית: "איי יוון".

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד