הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: דידי מסילתי, מנכ"ל –מרכז הכוכביות הארצי

17/05/2007

 אישיווק השבוע: דידי מסילתי, מנכ"ל –מרכז הכוכביות הארצי

 

• שם החברה: מרכז הכוכביות הארצי בע"מ

• שנת הקמה: 2003

• מספר עובדים: 8

 

פרופיל:

מרכז הכוכביות הוקם בשנת 2003 ע"י דידי מסילתי על מנת לענות על צורך לתאום ורכישה של כוכבית עם חיוג מקוצר. מאחר והמוצר הוא רישתי שכל רשת תקשורת ( סלקום, אורנג' ,פלאפון, מירס, בזק, הוט ו012 טלקום ) מנהלות אותו באופן עצמאי, היה צורך בגוף אשר יתאם ויגבה במרוכז לחברות המעוניינות בשירות. כך נחסכת ללקוחות בירוקטיה ממושכת למצוא מספר אחיד בכל חברות התקשורת-7 במספר.

 

1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

"קליטת 3 אנשי מכירות נוספים לארגון והפעלת טלמרקינג, קניה ושימוש במאגרי מידע מחברות ושיתוף פעולה עם ספקים של הארגון".

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

"אני לא רוצה לוותר על אף אחד מהדברים שאנחנו עושים היום. ההפך , אני מגבירים את השימוש הקבוע והמתמשך, פרסום בעיתונות , גינגלים ברדיו והשתתפות בכנסים ע"מ להעלות את המודעות של המוצר ושימושו. מרכז הכוכביות עובדת עם יח"צ הפועל להחדרת חידושים בציבור. כל הפעולות שאנו מבצעים מוכיחות שאין אפשרות לוותר למרות שהחברות הרוכשות את מוצר הכוכבית עליהן לצאת ולפרסם את המספר הכוכבית החדש להם ובכך הם למעשה מפרסמות גם אותנו".

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"השתתפות בתחרות עסקים שחושבים אחרת של עיתון ידיעות אחרונות וחברת אורנג' שבה זכינו במקום הראשון".

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה.

"למעשה המתחרים שלנו הם מספרי XXXXXX  1800 וכן מספרי XXXXXX 1700 הם כמובן קיימים שנים לפנינו וההרגשה שמוצר הכוכבית מנצח".

 

5. שלושים שניות על...                   

 

* איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? – "שמעון טל מנכ"ל מירס לשעבר".

• איזה ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? -"הקודים המוצפנים של המצליחנים ( הוצאת רימונים )."

• עיתון/ מגזין מועדף – "גלובס בערב והארץ ביום".

• דף הבית שלך באינטרנט – www.walla.co.il

• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – "קפה "לה פטיט" צומת סביון".

• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? – "ג'יפים - שפוט של לנד רובר  12 שנה".

• מהו ג'וב חלומותיך? – "מנכ"ל הכוכביות בעולם. להפוך את מוצר הכוכבית לשימוש בכל העולם לכן רשמנו פטנט עולמי ונציגים שלי פועלים במרץ להחדרתו".

• חופשה חלומית: "תאילנד עם האישה והמשפחה לתקופה ארוכה".

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד