הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דורי מדיה נערכת לתערוכת מיפקום עם עם הפקות חדשות

25/09/2011

קבוצת דורי מדיה, חברת המדיה הבינלאומית הפעילה בתחום הטלוויזיה והניו מדיה, המתמחה בהפקה, הפצה ושיווק דרמה וטלנובלות מודיעה כי תציג בתערוכת מיפקום 2011 את השעשעונים החדשים Wrong Number ‘ ומשאבת הכסף, מבית היוצר של "תנין הפקות", את הסדרה החדשה של "חצויה 3 - הסיפור האמיתי", העונה השנייה של "אהבה ראשונה", "פעם בחיים"  הדוקו ריאלטי המצליח של יס מבית היוצר של MYTV  ו"סיימון"  שעשועון הרחוב הלא שגרתי של  "ביפ"."

 

נדב פלטי נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ אמר היום: "אנו צופים להצלחה דומה במיפקום, כפי שזכינו בפסטיבלים האחרונים Discop וב- L.A Screenings. הדרמות החדשות שאנו עומדים להציג כבר מעשירים את קטלוג הסדרות שלנו (מעל ל 5500 שעות שידור של דרמות יומיות וטלנובלות) עם ז'אנרים חדשים וייחודיים, עובדה אשר תאפשר לנו לחזק את היכולת שלנו להגיע לקהל הרחב ביותר הנמשך לז'אנר של הטלנובלות, ריאליטי וניו מדיה".

 

 

‘wrong Number” – שעשועון טרוויה שמתרחש ברחוב ,יצירתי ומצחיק ,  ו"משאבת הכסף"  Money Pump The  – שעשועון טרוויה  יוצא דופן  מבית היוצר של "תנין הפקות". "חצויה 3 - הסיפור האמיתי", סדרת המשך ל-"חצויה" שהפכה להצלחה מסחררת בכ-75 מדינות ברחבי העולם. הסדרה מציגה מה יכול לקרות כשהפנטזיה משתלטת על המציאות. הסדרה היא סביב קבוצת שחקנים המשחקים בסדרת ערפדים ומגלים שהחיים האמיתיים שלהם מפחידים יותר מאשר המשחק בסדרה, מה שגורם לקבל החלטות הרות גורל.

 

"אהבה ראשונה", העונה השנייה של הפרויקט האינטראקטיבי המציג 150 סרטים קצרים דוקומנטריים על סיפורי אהבה אמיתיים של בני נוער המשודרת באינטרנט ובסלולר. העונה הראשונה של הסדרה זכתה לחשיפה עצומה של 8.5 מיליון צפיות וידאו   

 

בנוסף תציג החברה במיפקום  2011   "פעם בחיים"  הדוקו ריאלטי המצליח ששודר ביס מבית היוצר של MYtv  את"סיימון"  שעשועון  הרחוב הלא שגרתי  של ביפ ואת העונה השנייה של הסדרה "החולמים" המשודרת בארץ בערוץ הילדים של הוט. הסדרה מספרת את סיפורם של נער מתבגר שננטש על ידי אימו וחי במשפחה אומנת. הסדרה נמכרה לאחרונה לחברת המדיה הרוסית WeiT Media.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד