הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשות השידור תקים מערך מכירות פרסום פנימי

17/11/2011

הועד המנהל של רשות השידור החליט על הקמת מערך מכירת הפרסום בתוך רשות השידור. המערך החדש יעסוק ברכש פרסום,  בתוך רשות השידור ולא באמצעות זכיין חיצוני. עוד הוחלט על הקמת ועדה לאיתור מועמדים לתפקיד של אחראי על הקמת מערך הפרסום ברשות השידור ובקרה עליו. 

חברי הוועדה הם: ד"ר אמיר גילת, יו"ר הרשות,  העומד בראש הוועדה, יוני בן מנחם, מנכ"ל רשות השידור, יעקב בורובסקי, חבר הוועד המנהל,  דוד חיון יו"ר ועדת כספים, מיקי מירו מנהל "קול ישראל", ערן הורן סמנכ"ל כספים וכלכלה, לינדה בר, דוברת רשות השידור. 

ועדת האיתור תקבל הצעות ממועמדים מתאימים מתוך הרשות ומחוצה לה, כשהכישורים הנדרשים הם ניסיון והיכרות מעמיקה עם עולם הפרסום בישראל עם מתן עדיפות לתקשורת האלקטרונית. ועדת האיתור תהיה רשאית לפנות גם ביוזמתה למועמדים שתמצא לנכון. 

ד"ר אמיר גילת יו"ר רשות השידור: "המערך החדש יאפשר לרשות שקיפות ובקרה מלאים על אחד מאפיקי הכנסתה העיקריים של רשות השידור, הפרסום ברדיו והחסויות".

 

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד