הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דורי מדיה מכרה 3 פורמטים לסין בפסטיבל מיפ

13/04/2015

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה אמר היום:" מכירתן של שלוש הסדרות הקומיות המופצות על ידי דורי מדיה ממשיכה להוכיח את הצלחתן הבינלאומית לאחר שכבר נמכרו לרשתות המובילות ברחבי העולם וחלקן אף יעלו בקרוב לשידור. "חברות", "ישראל" ו"דייט בליינד" הן שלוש תכניות אשר זכו ועודן זוכות להצלחה גדולה. אנו שמחים לעבוד עם קרוטון מדיה להשיק תוכניות אלה בשוק הסיני ולקדם את הגרסאות הסיניות לשווקים בינלאומיים רחבים יותר . מדובר בעסקה חשובה המראה כי הפורמטים המופצים על ידי דורי מדיה מתפרשים על פני מגוון רחב של ז'אנרים וניתנים להתאמה בקלות גם לשוק הסיני. "

“חברות” היא קומדיית פריים טיים בת 13 פרקים החושפת את האמת האכזרית של החיים לאחר הולדת ילדים... שנות ה-20 הזוהרות מאחוריהן ועכשיו הן מתמודדות עם החיים בפרברים. הסדרה נמכרה למדינות רבות ביניהן צרפת, בלגיה, רוסיה אוקראינה וכן אופציה לפיילוט  לשידור לרשת סי.בי.אס בארצות הברית.   הסדרה הופקה ע"י יואב גרוס עבור ערוץ 10. עונה שנייה בהפקה.


“ישראל" היא קומדיית מצבים, בכל פרק הדמויות המרכזיות, ישראל, אב המשפחה, נוירוטי, קמצן, ישיר ומאוהב בעצמו, ורד, אשתו הסרקסטית והחכמה ואלי, חברו הטוב והגרוש הטרי, מוצאים עצמם במקומות ובמצבים שונים אשר לא הולכים כמתוכנן. הסדרה הופקה ע"י אולפני הרצליה ושודרה בשנת 2013 בערוץ 10.

"דייט בליינד" היא קומדיה רומנטית שהופקה בארגנטינה ע"י דורי מדיה ורוסטוק המספרת את סיפורה של אישה שמתערבת עם אמא שלה כי תוכל למצוא בן זוג לפני חתונתה של אחותה. הסדרה הפכה ללהיט בארגנטינה ואף זכתה בפרסי מרטין פיירו ורוז ד 'אור היוקרתיים. הסידרה הופקה שוב בספרד שם זכתה  להצלחה גדולה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד