הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הסטרטאפ yes.no משיק את פלטפורמת לתקשורת עם מובילי דעה

21/01/2016

הסטארט-אפ הישראלי yes.no משיק היום (שלישי, 19.1.16) רשת חברתית חדשה מבוססת Q&A, שתהיה הפלטפורמה הראשונה בעולם שתאפשר קיום ראיון המונים עם דמויות ציבוריות וסלבריטאים. הרשת החברתית הגלובלית פותחה בחודשים האחרונים באמצעות השקעה של מיליון דולר וכעת היא מושקת באופן רשמי ב- 11 שפות. אסף לוי, המנכ"ל והמייסד-שותף, הקים את החברה לאחר שני אקזיטים מוצלחים, והמיזם האחרון שלוXLMedia  הונפק בבורסה בלונדון.


בניגוד לאתרי שאלות ותשובות אחרים, ב- yes.no אתה לא שואל שאלות את הקהילה הכללית, אלא משתמשים ספציפיים, ובהם דמויות ציבוריות מפורסמות – אשר יוכלו לבחור לענות לשאלות עם הכי הרבה הצבעות (upvote), ולהבין באמצעותן מה באמת מעניין את הקהל שלהם בכל רגע נתון.

 

"סלבריטאים משתמשים במדיה חברתית כדי לתקשר עם מעריציהם, אבל היום אין פלטפורמה מתאימה לשאלות ותשובות, שעוזרת לתעדף ולהקשיב באמת לקהל.", אמר אסף לוי, מנכ"ל yes.no. "פונקציית ההצבעות ב- yes.no מאפשרת למשתמשים להצביע לשאלות שמעניינות אותו וכך נוצר ראיון המונים שמאפשר לרבים להשמיע את קולם."


החזון של yes.no הוא לגשר על פער הידע שבין מפורסמים ומשפיענים לקהל שלהם, מומחים ועמיתיהם, ומשתמשים וחבריהם, באמצעות רשת חברתית המאפשרת תקשורת משמעותית ומכבדת באמצעות שאלות. yes.no משיקה היום את הרשת החברתית ב-11 שפות, בהן אנגלית, עברית, רוסית, ספרדית, גרמנית, צרפתית, יפנית וסינית. עד סוף הרבעון הראשון של 2016 החברה מתכננת להפעיל את הרשת החברתית באתר אינטרנט ובאפליקציות מובייל ב- 30 שפות, אשר יביאו את yes.no ל- 40 מדינות. לרשת כבר אלפי משתמשים מכל העולם שהצטרפו אליה בשלב הבטא.


כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד