הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פיטר אקונומידס מונה לסמנכ"ל השיווק הגלובלי של חברת Better Place

16/12/2012

אקונמידס הוא בעל ניסיון עשיר של עשרות שנים בעבודה עם המותגים המובילים בעולם , ובין היתר היה שותף בכיר בבניית הקמפיינים הקלאסיים של אפל ושל קוקה קולה.

 חברת Better Place הודיעה היום על מינויו של פיטר אקונומידס לתפקיד סמנכ"ל השיווק הגלובלי. אקונומידס הדרום אפריקאי, מגיע לתפקיד מחברת Felix BNI, חברה גלובלית למיתוג וייעוץ אסטרטגי, אותה ייסד ועמד בראשה. הוא מחזיק בלמעלה מ- 30 שנות ניסיון בעבודה עם המותגים המובילים בעולם דוגמת אפל, קוקה קולה, ג'נראל מוטורס וניסאן, ובין השאר היה שותף בולט לקמפיינים הקלאסיים של אפל ("“Think Different), ושל קוקה קולה (""Always Coca-Cola). אקונומידס יהיה אמון על המשך המיתוג הגלובלי של החברה, הכולל פיתוח יוזמות שיווק משותפות עם גורמים בתעשיית הרכב. זהו גיוס משמעותי נוסף של מנכ"ל החברה, אוון ת'ורנלי, אשר מינה לפני כחודש את אלן גלמן לתפקיד מנכ"ל בטר פלייס ישראל

 

אוון תורנלי, מנכ"ל Better Place: "אני סבור כי הכישרונות הניהוליים של חברה מהווים אינדיקציה עתידית להצלחה. פיטר מביא עמו אנרגיה חדשה ופרספקטיבה רעננה ל- Better Place, מהסטארט- אפים הגלובליים הבודדים בעולם. הדחף היזמי והראיה הגלובלית שלו, לצד מעל ל-30 שנות ניסיון בהובלת כ- 50 מותגי יוקרה, מהווים עדות לכך שמצטרף אלינו מנהל בעל שיעור קומה בינלאומי, בזמן בו החברה עוברת לשלב המסחרי במטרה להרחיב את מאגר לקוחותיה".

 

פיטר אקונומידס, סמנכ"ל השיווק הגלובלי ב- Better Place: "אני נרגש ומלא השראה לקראת תחילת השתתפותי בתכנון ההזדמנויות העתידיות של בטר פלייס, שהיא בעיניי אחת מהחברות המהפכניות באמת. עבורי Better Place מהווה צעד אחד קדימה.  זה מה שהיה ה-iPod ביחס לערימת תקליטורים, ואני שמח להצטרף לנבחרת מוכשרת במטרה להצעיד את מותג Better Place ברמה הגלובלית.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד