הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הילה גור מונתה לסמנכ"לית השיווק בחברת מגה קמעונאות

28/10/2013

מוטי קרן מנכ"ל חברת מגה קמעונאות, הודיע היום על מינויה של הילה גור לסמנכ"לית השיווק של החברה. כחלק מתהליך הטמעת האסטרטגיה החדשה של החברה והשינויים המבניים שחלו באחרונה ברשת, הוחלט להפריד את אגף השיווק מאגף הסחר כפי שהיה עד כה.

במסגרת תפקידה תהיה גור אחראית על כל מערך השיווק של הפורמטים השונים בחברה, וכן על יישום והטמעת האסטרטגיה השיווקית החדשה של מגה  לביסוס נוכחותה ומעמדה בשוק הקמעונאות. 

הילה גור (43), בעלת תואר ראשון במנהל עסקים במימון מהמכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים בשיווק מהאוניברסיטה העברית. גור מילאה תפקידי שיווק בכירים בחברות מוצרי צריכה מהמובילות בתחומן, ומביאה עימה ניסיוןניהולי עשיר בתחום. בתפקידה האחרון שימשה  כמנהלת החטיבה של כל מותגי הטואלטיקה והקוסמטיקה בקבוצת סנו, קודם לכן כמנהלת שיווק בקוקה- קולה ישראל ומנהלת שיווק בתנובה.


בתפקידיה הובילה גור מהלכים אסטרטגים ושיווקיים ובהם: עבודת המיתוג האסטרטגי למותג "תנובה", בניית תחום הדיאט הקוקה- קולה באמצעות בידול בין שני המותגים "קוקה -קולה
Zero" בישראל כמותג  "Open your mind" וזכייתו בסופר ברנדס  לצד  פיתוח האסטרטגיה " "Do what feels good של המותג "Diet קוקה-קולה", Sprite כסמל הרעננות האולטימטיבי וכן  מהלכי מיתוג מחדש וחדשנות מוצרית למותגים "קרמה" – The touch makes the difference  ו"נטורל פורמולה"  - The hair expert.

מוטי קרן מנכ"ל החברה אמר היום: "אנו שמחים על צירופה של הילה גור לשורותינו ובטוחים כי ניסיונה הרב בניהול מערכי השיווק השונים, לצד ההיכרות עם צרכי ומאפייני שוק הקמעונאות והמזון , יתרמו רבות למיצובה וחיזוקה של רשת מגה בשוק דינמי ותחרותי מאוד. אני מאחל להילה הצלחה רבה במילוי תפקידה החדש, ובטוח כי היא תצעיד את מערך השיווק של מגה לשגשוג וצמיחה".

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד