חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

עופר משולם מסיים את תפקידו כמנהל שיווק ארצי במכבי שירותי בריאות

עופר משולם עוזב את תפקידו כמנהל השיווק הארצי של מכבי שירותי בריאות. משולם הודיע לאחרונה להנהלת מכבי על עזיבתו ופנייה לאתגרים חדשים, זאת לאחר 6 שנים שבהן שימש מנהל השיווק הארצי של מכבי, קופת החולים השנייה בגודלה בישראל.

 

משולם הוביל בשנה האחרונה מהלך בולט שבמסגרתו הצליחה הקופה לגייס יותר מ-225 אלף מבוטחים חדשים לכרטיס הביטוח המשלים "מכבי שלי" תוך שלושה חודשים, וזאת על ידי השקה חדשנית וביצוע קמפיין רב-ערוצי מקיף ואינטגרטיבי, שהביא הן לרמות מימוש גבוהות והן להישגים תדמיתיים. בנוסף הוביל את תהליך המיתוג מחדש של הקופה. בעקבות הצלחת השקת "מכבי שלי" הוכתר משולם בחודש מאי האחרון לאיש השיווק של החודש של איגוד השיווק הישראלי.

 

למשולם תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני (MBA) במינהל עסקים מהטכניון. בתפקידיו הקודמים שימש מנכ"ל רשת חנויות "פוטו-שופ" המונה 65 חנויות בפריסה ארצית, ולפני כן שימש סמנכ"ל שיווק ומכירות ב"דואר ישראל" האחראי על פעילויות השיווק והמכירות של החברה, אשר הכנסותיה השנתיות עומדות על כשני מיליארד שקל. במסגרת תפקיד זה הוביל את תהליך המיתוג מחדש בחברה ואת התמודדות הדואר עם פתיחת השוק לתחרות.

 

משולם אמר היום כי "אני מודה למכבי על שנים מרתקות ומאתגרות ועל ההזדמנויות המשמעותיות להוביל מהלכים יצירתיים וחדשניים בשוק הבריאות הישראלי, ולהשתתף בתנופת הצמיחה ההיסטורית של מכבי. ממש בימים אלה עשינו היסטוריה קטנה גייסנו את המבוטח ה-2 מיליון של מכבי, ועוד קודם לכן השנה גייסנו מאות אלפי מצטרפים לביטוח 'מכבי שלי'. זו בהחלט נקודת ציון שבה אני גאה לפנות לאתגרים חדשים". 

 

עבור לתוכן העמוד