חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אמיר טל עובר מבאומן ל- BB&A

לאחר 4 שנים כמנהל תחום המדיה החברתית במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי,אמיר טל (37 נשוי + 2) בוגר ביה"ס לקופירייטינג ACCתרצה גרנות, מצטרף אל משרד הפרסוםBB&A כמנהל ושותף במחלקת הדיגיטל. במסגרת תפקידו בבאומן היה טל אחראי על תחום המדיה החברתית וניהול פעילות הסושיאל השוטפת של לקוחות המשרדביניהם שטראוס, שיכון ובינוי, מיטב דש, מלונות דן ועוד.

 

לתפקיד הגיע ב 2011 לאחר שהקים וניהל במשך שנתיים את מחלקת המדיה החברתית ביהושע\TBWA ובנה פלטפורמות חברתיות עבור טרה, MULLER, טוטו ווינר, ויסוצקי, פרימור ועוד.

 

BB&A  של מוטי בן בכר וקובי אמזלג הוקם לפני 4 שנים כקבוצה הכוללת חברת מיתוג, משרד פרסום וחברת יחסי ציבור (בשותפות ובניהולו של ערן קליגר), המשרד מטפל בכל תקציבי החברה להגנת הטבע, רשת בורגרס בר, מדיצ׳י מדיקל, קונדומי פלייבוי, סכיני הגילוח Xblade, גרמזה פרמצבטיקה, דיזולב סטריפים לכביסה, שבע ספא, מסעדת TYO, מלון כפר גלעדי, ג׳מבו מייל ועוד.

עבור לתוכן העמוד