הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

איציק אברכהן נבחר לאיש השיווק של 2015 של איגוד השיווק

21/01/2016

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, הוא איש השיווק של שנת 2015. אברכהן נבחר בזכות מהלך המותג הפרטי, שהוביל בשנה האחרונה, בדגש על השקת מוצרי החלב הטרי והגבינות.

 

המותג הפרטי של שופרסל הושק בשנת 2006, במטרה להציע לצרכן מוצרי צריכה איכותיים במחירים נמוכים מאלו של מקביליהם הממותגים, כנהוג ברשתות השיווק בעולם.

 

ב-2014 החליט איציק אברכהן, לשים את המותג הפרטי של הרשת בפוקוס מסחרי ושיווקי. המשמעות הייתה הגדלה משמעותית של מגוון מוצרי שופרסל עם הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות וטעם ושמירה על פער מחירים ניכר בין מותג שופרסל למותג המתחרה המוביל בכל קטגוריה. הוחלט גם על אסטרטגיה שיווקית הכוללת תקשור מאסיבי מתמשך של מוצרי מותג שופרסל, שנועד לגרום לצרכן הישראלי להבין שהמותג הפרטי אינו כרוך בפשרה על איכות המוצרים או חווית קניה והוא איכותי לפחות כמו המותג המתחרה.

 

בשנה האחרונה השיקה שופרסל כ-300 מוצרים במותג הפרטי, ובכך הרחיבה את מספר הקטגוריות שבהן היא פועלת באמצעות המותג הפרטי לרוב הקטגוריות הנמכרות ברשת, כולל חיתולים, מוצרי חלב, בשר ואף מוצרים ייחודים כגון מוצרים אורגניים תחת המותג Green ומוצרים נטולי גלוטן.

 

תקציב פעילות המותג הפרטי בשנה האחרונה היווה נתח משמעותי מתקציב השיווק הכולל של שופרסל. לראשונה נעשה שימוש באמירות שקוראות תיגר על המותגים המובילים בשוק. בתוכניות הבישול המובילות ובתכנים דיגיטליים רבים שולבו מוצרי המותג הפרטי (שמן זית, מיונז, ירקות ארוזים, קמח, אורז, שוקולד, חלב טרי ועוד).


שיקולי האיגוד בהענקת הפרס: "באומץ ובעקביות הוביל איציק אברכהן את המהלך השיווקי ארוך הטווח של חיזוק המותג הפרטי של שופרסל. אברכהן נבחר לאיש השיווק לשנת 2015 בזכות חינוך שוק מאסיבי ומאות השקות של מוצרים חדשים תחת המותג הפרטי, שחלקם מהווים תחרות ישירה עם הספקים המובילים של שופרסל".

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד