הפוך לעמוד הבית

בכירי רשת BBB משיקים תפריט חדש בישראל ובברלין

10/01/2018
מימין: מורן פלשנר, יעל הר אבן, שרון שפירא. צילום:
מימין: מורן פלשנר, יעל הר אבן, שרון שפירא. צילום:

בכירי רשת ההמבורגרים BBB  נאלצו להתפצל אתמול בערב באירוע השקת תפריט חורף 2018.  ההשקה המרכזית נערכה במסעדת הרשת ברמת החייל, בנוכחות המשנה למנכ"ל קבוצת BBB - יעל הר אבן, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה - שרון שפירא, סמנכ"לית רשת BBB מורן פלשנר והשף הרשתי אילן פנחס.  אהובה תורג'מן, מנכ"ל קבוצת BBB ומבעליה, התשובה: בזמן שהתפריט הושק בישראל, אהובה טסה לברלין להשקת תפריט החורף של הרשת במסעדה המקומית שם.

 

יעל הר אבן אמרה: "אנו שמחים להשיק בארץ ובברלין את תפריט החורף המושקע של הרשת שלנו, המונה 27 מסעדות, ותגדל  עם סעדות חדשות במרוצת השנה הקרובה".

 

לאחר דברי הפתיחה הציג השף הרשתי אילן פנחס את התפריט החדש. לדבריו: "אנו עמלים כל השנה על פיתוח וחידוש מנות, וזאת על מנת להמשיך ולהפתיע את קהל לקוחותינו במנות מיוחדות, טעימות, עשירות וטריות, והכל תוך שמירה מוקפדת על טיב ואיכות הבשר ושאר חומרי הגלם המעולים בהם אנו משתמשים."

 

לאחר הדברים שנשא, הציג אילן את המנות החדשות ביניהן המבורגר פלוואן אשר הראשונים לטעום ממנו היו משתתפי הישרדות איי פלוואן והמבורגר ליסבון שכיכב בסדרת "ההמבורגרים הטובים בעולם".

 

 

 

עבור לתוכן העמוד