הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יומנז מתרחבת לברזיל

17/08/2020
ליאב חן. צילום: יומנז

 

ברזיל מצטרפת למדינות נוספות בהן פועלת 'יומנז' מלבד ישראל וביניהן: טורקיה, ניגריה ודרום אפריקה. את הפעילות בברזיל ינהל לואיז טוזי- דירקטור לשעבר בפובליסיס ברזיל

 

יומנז חברת סטארט-אפ בינלאומית שהוקמה בשנת 2017 על ידי 5 מתכנתים יוצאי 8200, פיתחה מערכת ייחודית, מבוססת טכנולוגית AI לניהול קמפיינים באמצעות משפיענים. המערכת תוכננה ופותחה תוך ראייה רחבה על שוק

 

המשפיענים, ועם רצון להפוך את העבודה איתם למדידה, יעילה ורחבה יותר. מערכת יומנז מאפשרת יכולת חיזוי מדדי עומק מדויקים המייצרים סביבת עבודה טובה ואיכותית יותר למפרסמים ולמשפיענים כאחד.

 

מערכת יומנז , מאפשרת ביצוע חיפוש משפיענים על פי הגדרת קהלי יעד רצויים (מין, תחומי עניין, מיקום, גיל ועוד), או על פי הגדרת פרמטרים רלוונטיים לסוג המשפיענים (מין, כמות עוקבים, תחומי עניין). לאחר החיפוש, מאפשרת המערכת לבנות ולנהל רשימות של מובילי דעה עבור קמפיינים הכוללות יעדי חשיפה ואינגייג'מנט, ומשם להקים ולנהל את הקמפיינים עד קבלת תוצאות ודו"ח ROI מדיד ומעמיק לקמפיין.

 

 

ליאב חן, מנכ"ל יומנז גלובל ציין: "ברזיל מהווה יעד אסטרטגי לפעילות החברה. דרום אמריקה הינו שוק צומח ומתפתח שצמא לטכנולוגיות מתקדמות וממוקדות בתחום השיווק והסושיאל. פתיחת סוכנות בברזיל מהווה מבחינתנו דריסת רגל משמעותית להמשך התפתחות והתרחבות בכל דרום אמריקה. אנו פועלים בימים אלו להמשך התרחבות באמצעות מודל שותף טכנולוגי עם חברות מדיה ברחבי העולם". 

 

מטה החברה בישראל כולל 11 עובדים, מרביתם מפתחי תכנה. פעילות הסוכנות ושירות הלקוחות בישראל מנוהלת ע"י  מנכ"לית הסוכנות - לירון טמיר לוי. לחברה עוד כ-40 עובדים בסוכנויות מקומיות במדינות בהן היא פועלת- דרום אפריקה, ניגריה  וטורקיה.  יומנז נתמכת בין היתר  ע"י הרשות לחדשנות וקיבלה מענק על סך מיליון דולר על שימוש בבינה מלאכותית ועל יכולות האלגוריתמים שפיתחה. מאז הקמתה, ביצעה יומנז פעילויות וקמפיינים של משפיענים לגדולי המותגים בישראל ובעולם כגון:, KCC, Unilever, Adidas, Nestle, Havaianas, Zara ורבים נוספים.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד