הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שירות תמיכה מקוון לכל סוגי תקלות הדיגיטל

19/09/2012

חברת support.online תעניק שירות מקוון  שמיועד לפתור את כל סוגי התקלות הדיגיטליות בסלולרי, במחשב או בטאבלט. מדובר בשירות והדרכה בסביבת ה"ענן" אשר עשוי לחולל מהפך בקרב הלקוחות הפרטיים בישראל. שירות התמיכה ניתן לצרכן הישראלי לקבל תמורת שקלים בודדים סיוע טכני ופתרון תקלות באופן מיידי. מדובר בשירות המעניק תמיכה לכל תקלה בתוכנה, אפליקציה או רשת חברתית וגם סתם עזרה למתקשים. השירות יינתן לפי.סי, mac, ios, אנדרואיד ו-windows mobile בחברה מתחייבים כי במידה והנציגים לא הצליחו לפתור את הבעיה - הצרכן לא ישלם עבור השירות. ההרשמה באתר החברה פשוטה ואורכת מספר דקות. בפני הצרכן עומדות מספר אפשרויות תמחור בהתאם לצריכה: תמיכה חד פעמית, מנויים קבועים וחבילות היכרות מוזלות.

ליאור וקנין מנכ"ל חברת support.online: "אנחנו גאים להביא לאזרח הישראלי תודעת שירות חדשה באיכות שהוא טרם הכיר. הצלחנו לפתח מוצר שמעניק פתרון ייחודי וחדשני בקלות וביעילות. מדובר בעצם בדור הבא של השירות ואנחנו שמחים להיות החלוצים שלו. השירות הזה הוכיח את עצמו בעיקר במגזר העסקי ואנו סבורים שהוא יחולל מהפכה תודעתית ושרותית גם בקרב הצרכן הישראלי".

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד