הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

המותג ג'ייקובס משיק בישראל שפה תקשורתית חדשה

6/05/2013

קראפט פודס ישראל,עולה בקמפיין חדש למותג הקפהג'ייקובס.

 

תחת הסיסמא "ג'ייקובס, מחבר אנשים לקפה טוב", תעלה החברה קמפיין סרטים משעשע, באמצעות משרד הפרסום JWT, שיאמץ את השפה התקשורתית הגלובלית של Jacobs הנוגעת בחיבור שנוצר בין אנשים בזכות שתיית קפה Jacobs.

 

בקמפיין שישודר בטלוויזיה ובאינטרנט תשקיע קראפט פודס ישראל כ -2 מיליון ש"ח.הקמפיין ימשך 3 חודשים וילווה את העונה החדשה של התוכניות "האח הגדול" ו"המירוץ למיליון".

 

ניר איצקוביץ, מנהל שיווק קראפט פודס ישראל:"בכל העולם, קפה ג'ייקובס האיכותי, יוצר, מוביל ומחזק קשרים אנושיים בין בני אדם. לכן, החלטנו כי שפה תקשורתית זו של "החיבור האנושי", תמשיך ותוביל אותנו גם בישראל, לצד הדגשת נושא איכות הקפה המעולה."

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד