הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הזוכים בפרס "ההשקה המנצחת"

16/12/2013
הזוכים בפרס "ההשקה המנצחת" (הגדל)

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי התכנסה זו הפעם הרביעית, בכדי לבחור את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת. הוועדה מעניקה את פרס ההשקה המנצחת למהלכי השקות יוצאי-דופן העומדים בקריטריונים שנקבעו על ידה. לחודשים יוני-אוקטובר 2013 הוגשו כ- 15 מועמדויות של מגוון מהלכי השקה חדשניים בתחומים רבים, ביניהם: קוסמטיקה, מדיה, ביטוח, פיננסים, רכב, קמעונאות, אופנה, תקשורת, פארמה, מזון ומשקאות,  בידור ופנאי.

 

הוועדה בחרה בשלוש השקות מנצחות מבין המועמדויות:

רשת קופיקס – תחום רשתות בתי הקפה והמסעדות.

קמפיין הילדים של רשת קסטרו– תחום האופנה.

הפקדת צ'ק בסלולר של בנק לאומי – תחום הפיננסים.

סדרת EDEN PURE  של מי עדן – תחום הקמעונאות.

 

רשת קופיקס:

בימים של מחאות חברתיות–צרכניות לרוב, אין ספק כי מהלך החדירה של רשת קופיקס לשוק בתי הקפה ומסעדות ה-take away בישראל הוא בין החשובים שנראו בשנים האחרונות. הרשת, אשר מציעה מגוון מוצרי מזון ושתיה במחיר אחיד וקבוע של חמישה שקלים, משכה תשומת לב רבה הן מצד הצרכן הממוצע והן מצד כלל התקשורת בישראל. רשת קופיקס קראה תיגר על מחירה של כוס הקפה הממוצעת בישראל ועוררה את "אפקט קופיקס" - דיון נוקב על לגיטימיות המחירים והתחרות שבענף, דיון שכולו לטובת הצרכן הישראלי.

 

קמפיין הילדים של רשת קסטרו

מהלך ההשקה של בית האופנה קסטרו לקו הילדים החדש  הציג חדשנות וייחודיות, עם שפת מיתוג צעירה ובועטת. הקמפיין, אשר כלל סרט פרסומת שהוא למעשה קליפ מוזיקלי ייחודי בכיכובם של ילדי בית הספר "ארטיק" –בית הספר לרוק ולמוזיקה, לבושים בבגדי קסטרו, גרף מאות אלפי צפיות ברשת ועורר  הד תקשורתי רב. לצד כל זאת, רשת קסטרו הציגה מחירים תחרותיים לשאר השחקנים בענף, כולל למותגים הבינלאומיים.

 

הפקדת צ'ק בסלולר - בנק לאומי:

בנק לאומי השיק באחרונה את שירות הפקדת צ'קים בסלולר, דרך אפליקציית הבנק – בכל מקום ובכל שעה. מדובר בשירות מהפכני, המותאם למאפיינים הייחודיים של הסמארטפון,  כמו המצלמה המובנית ויכולת הסריקה, אשר מצטרף לסל השירותים הטכנולוגיים הרחב שמציע הבנק, מתוך התמקדות בלקוחות בעלי אוריינטציה דיגיטלית וקידמה טכנולוגית. בנק לאומי הינו הבנק הראשון בישראל המציע שירות כזה, כאשר קמפיין ההשקה הוביל לשימוש נרחב באפליקציה עם עשרות אלפי שיקים שהופקדו דרך האפליקציה בשלושת החודשים הראשונים, ולחיזוק תדמית הבנק כמוביל טכנולוגית.

 

סדרת PURE EDEN – מי עדן

סדרת המוצרים החדשה של חברת מי עדן, הביאה בשורה חדשה לבית הישראלי עם פתרון אחד לכל סוגי המים. בר המים החדש של החברה  מוזג גם מים מסוננים וגם מי סודה. הקמפיין, אשר בא בראש ובראשונה להחדיר לתודעת הציבור הישראלי שהחברה מספקת מענה לכל סוגי המים – מינרליים, מסוננים ומי סודה, וכמו כן לפרסם את סדרת המוצרים החדשה של החברה, זכה להצלחה גדולה עם גידול של 39% בממוצע שיחות המכירה למוקד, והצלחה גדולה בתודעת הציבור לבשורה החדשנית של החברה, כמספקת את כל סוגי המים. המהלך כלל קמפיין פרסומי נרחב, אשר זכה לתגובות אוהדות בקרב הציבור.

 

תלמה בירו מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי: "אנו שמחים לדעת כי גם הפעם, אנשי השיווק במשק הישראלי אימצו בחום את תחרות "ההשקה המנצחת" של האיגוד, זאת לנוכח ההצעות הרבות שהתקבלו לתחרות ברבעון זה, למרות חודשי הקיץ והחגים שנכללו בו.

בימים אלו, כשהצרכן הישראלי ער יותר לצרכנות נבונה, מחירים הוגנים ותחרות,

אנו מקווים כי חותמת האיגוד לה זוכות החברות, תוביל לעלייה במכירות ולחיזוק הקשר עם המותגים".

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד