חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

עכבר העיר יוצא במהלך מיתוג מחדש

עכבר העיר, מדריך התרבות הבילוי והפנאי המוביל בישראל, יוצא במהלך מיתוג מחדש במסגרתו עלה הבוקר לאוויר אתר חדש בנראות ובשפה חדשה, רעננה ועדכנית יותר.

 

מלבד השינוי העיצובי יעלו באתר במתכונתו החדשה עמוד בית חדש ובו תכנים ממגוון ערוצי האתר, ערוץ רכילות, מגזין סוף שבוע, מדריך מסעדות, ברים ואטרקציות, שמאפשר חיפוש, סינון, והתמצאות נוחה; שיתופי פעולה עם אפליקציות Askem ו-Hearmeout, ופיצ'ר חדש "מה מחפשים עכשיו" שמציג את רשימת החיפושים החמים באתר נכון לאותו הרגע.

 

בשנה האחרונה החליף העכבר בעלות ועבר מהפיכה אמיתית, שבאה לידי ביטוי כמעט בכל היבט של המוצר וחווית השימוש בו. זהו מותג דיגיטלי ומעודכן, לאחר סגירת המהדורה המודפסת בשנה שעברה. הרוח החדשה של המותג באה לידי ביטוי גם בקרב האנשים שמאחוריו - הנהלה חדשה וצוות מקצועי של כותבים, עורכים ואנשי תוכן מובילים.

 

בחודשים האחרונים עבר המותג תהליך אסטרטגי שהגדיר מחדש מה תפקידו בחיי הצרכנים, על אילו ערכים הוא עומד ומה הם העוגנים האסטרטגיים התומכים ברוח המותג החדשה. בסיום התהליך נוצרו לוגו חדש ושפה עיצובית חדשה, שתבוא לידי ביטוי במגוון מוצרים שעתידים לעלות בקרוב. 

 

אייל ברילנט, מנכ"ל עכבר העיר: "מטרת מהלך המיתוג הינה למצב את עכבר העיר כמותג תוכן דיגיטלי המחובר להרגלי צריכת התוכן החדשים וכבחירה הראשונה של צרכני התרבות והפנאי בישראל. עבדנו קשה בחודשים האחרונים כדי לייצר מוצר מדויק ואיכותי, והיום אנו משיקים את השלב הראשון של העכבר החדש. בשבועות הקרובים נמשיך ונשיק מגוון מוצרים על מנת להשיג בידול וחדשנות ולהעמיק את המובילות של העכבר בעולמות התוכן הרלוונטיים".

 

טל לוין, עורכת עכבר העיר: "עולם התרבות והבילוי הוא לא רק עולם של נתונים, תאריכים, שמות ומחירים, אלא קודם כל של סיפורים על אנשים, מקומות וחוויות. השינוי שעובר העכבר עוסק הן בשיפור ושכלול המדריך, והן בחיבור בין האנשים שעושים תרבות לאלה שצורכים אותה, דרך שיח חי, דינמי, ביקורתי ולא קונבנציונלי. זהו שיאו של תהליך שיאפשר לגולשים ליהנות יותר, לדעת יותר, להיות תמיד מעודכנים ולקבל את ההמלצות הנכונות עבורם".

עבור לתוכן העמוד