הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ערוץ הקניות בעיצוב גרפי חדש

14/05/2014
ערוץ הקניות בעיצוב גרפי חדש (הגדל)

ערוץ הקניות, ערוץ 21, החל במהלך חדש במסגרתו תעוצב אריזה גראפית מחודשת לערוץ, בהשקעה של כרבע מיליון שקלים. במסגרת המהלך, תותאם השפה הגראפית של הערוץ כך שיעוצב מחדש הלוגו, יעוצבו מחדש כל הפתיחים לתכניות, נתוני המחירים בסרטי המכירה, אריזת הפרומואים, הרקעים הגראפיים הדינמיים ופרסומות ערוץ הקניות בערוצים 2 ו- 10.

מהלך מיתוגי זה הינו חלק ממהלך רחב יותר של התחדשות ערוץ הקניות, שנפתח בחודש האחרון במעבר לאולפני HD חדשים ומתקדמים בנווה באילן בהשקעה של למעלה מ- 2 מיליון שקלים. האולפנים החדשים ממוקמים במתחם אולפני ג.ג. גלובוס גרופ בנווה אילן, ומאובזרים בציוד טכנולוגי מתקדם הכולל חדרי בקרה, עריכה, חדר קונטרול, חדר סאונד, חדרי עריכה ותפאורה משתנה.  

חברתJCS  post production  שנבחרה להוביל מהלך חשוב ומשמעותי זה, ביצעה מהלכים דומים של עיצוב אריזות גראפיות חדשות ומיתוג ערוצי טלוויזיה בזירה הבינלאומית (סין, טורקיה, פולין, אוקראינה) ונבחרה לאחר שקילת כמה חברות אופציונאליות בתחום.

לדברי אורן ז'ורבין, מנכ"ל ובעלים של ערוץ הקניות ומנכ"ל קבוצת דחף: "אנו גאים בצעד המשמעותי שמוביל ערוץ הקניות, שהתחיל במעבר לאולפני HD ומגיע כעת לשיאו במהלך מיתוגי חדשני. בחרנו להשקיע את הסכומים הדרושים בכדי להמשיך ולשפר את חוויית הצפייה והרכישה שאנו מעניקים לצופים
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד