הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת קפה גרג במיתוג חדש

16/04/2015
רשת קפה גרג במיתוג חדש

רשת קפה גרג, הנמצאת בבעלות אנשי העסקים יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, יוצאת בימים אלה במיתוג חדש של הרשת  והשקת תפריט,  ב- 103 סניפיה הפזורים ברחבי הארץ.


במסגרת המיתוג החדש, אשר עוצב ע"י סטודיו מיכל סודאי, יוחלף השם והלוגו לצבעי שחור לבן, תחת השם - greg cafe בשפה תקשורתית עדכנית.

במסגרת מהלך זה, תמצב קפה גרג את עצמה כרשת דינאמית, צעירה, עדכנית, רעננה וחדשנית, המביאה לקהל הישראלי  את הבשורה בעולם הקפה והקולינריה.
עיקרי המיתוג החדש יוטמעו בנראות הסניפים- תמונות, טפטים, אותיות, ריהוט חדש והפקת כל האלמנטים עפ"י המיתוג החדש: החל מכוסות ועד לקיסמים ומגבונים, עיצוב


התפריט, מארזי המשלוחים, מפיות, שקיות נשיאה, מדי הצוות, השילוט ועוד. כמו כן , נבנה תפריט קולינארי חדש ומגוון, בעיצוב ססגוני. התפריט יוצע בפורמט ייחודי לרשתות בתי הקפה בארץ – תפריט חד פעמי המעוצב כעיתון יומי, הנפתח לגודל חצי גיליון, המשלב בתוכו תמונות אשר ממחישות את הטריות, הרעננות וההתחדשות של הרשת, הן מבחינת המנות המוגשות והן מבחינת העיצוב והאווירה. כמו כן, יושק תפריט קינוחים חדש.

בנוסף, תציע רשת קפה גרג בסניפיה חדשנות דיגיטאלית קולינארית ה - iPad eMenu, תפריט דיגיטלי המוצג באמצעות האייפד הקיים בפיילוט בחלק מהסניפים. תפריט  ה - iPad eMenu הינו ייחודי, מתקדם ומאפשר חוויה ויזואלית יוקרתית בתמונות המנות והגדלתן בנגיעה קלה במסך, שינוי שפת התפריט לכל שפה בה בוחר הסועד, קיטלוג התפריט על פי טעמים והעדפות, כך למשל ניתן לקטלג ולראות רק מנות חריפות או צמחוניות או חלביות או אחר. לכל מנה מוצגים אייקונים שונים המעידים על אופי המנה (פלפל מסמל מנה חריפה, כוכב -  מנה מומלצת וכדומה) ובעת קריאת תיאור המנה, ניתן לבחור באחד המרכיבים או במונח לא מובן ומיד מופיע הסבר נרחב לגבי המונח - מעין מילון של מונחים ומרכיבים קולינאריים. הרשת תהיה הראשונה בישראל ולמעשה הראשונה בעולם, שבחרה להשתדרג לתפריט האייפד ולאפשר ללקוחותיה ליהנות מחוויה מתקדמת, של צפייה דיגיטאלית ויזואלית בתפריט

יאיר מלכה מנכ"ל ומבעלי רשת קפה גרג: "המיתוג החדש של הרשת, הנו חלק ממהלך אסטרטגי רחב היקף לבידול קפה גרג מיתר בתי הקפה בארץ, דבר אשר יאפשר צמיחה, התרחבות והתחזקות. זהו מהלך  מתבקש לרשת הדוגלת  בחדשנות ודואגת  להפתיע  ולחדש ללקוחותיה. השפה המיתוגית החדשה תייצר חוויה שונה וחדשנית, של בילוי והנאה  לקהל לקוחות הרשת".

לדבריו: "במיתוג מחדש הושקעו משאבים גדולים והוקדשה מחשבה רבה, כך גם בתפריט החדש במטרה לשמור על עוצמת המותג לצד חוויית הלקוח".

את הסנונית הראשונה למהלך המיתוג החדש ניתן לראות כבר בימים אלו, בשלושה סניפים חדשים שפותחת הרשת: במתחם גינדי שבגבעת שמואל, קניון עזריאלי רמלה ובעיר נצרת בכיכר המעיין.

רשת קפה גרג פונה לקהל הטבעוני כבר במשך שנתיים עם תפריט טבעוני מלא הכולל כ- 22  מנות.

במהלך שנת 2015 תפתח רשת קפה גרג עוד כ- 10 סניפים חדשים בקונספט המיתוג החדש במיקומים אסטרטגיים.

בנוסף, רשת קפה גרג תחזק את מועדון הלקוחות שלה, באמצעות אפליקציה חדשנית, אשר תעלה לאוויר בימים אלו, האפליקציה תאפשר הצטרפות למועדון הלקוחות באמצעות הורדת האפליקציה ללא הגעה לסניף וללא כרטיס פיזי. האפליקציה תאפשר שליחת הודעות פוש מבוססות מיקום, כך שכאשר לקוח יגיע לסביבת הסניף יוכל להתעדכן במנות מיוחדות, מבצעים ועוד.

שוק הקפה בישראל מגלגל כ - 3.7 מיליארד שקל בשנה. השוק צמח בשנים האחרונות בכ  37%. חלקה של רשת קפה גרג בצמיחה הינו 40% (הרשת הצומחת ומתפתחת ביותר). סה"כ היום בישראל מעל 500 סניפים לכל הרשתות קפה.


רשת  גרג הוקמה בשנת 1994 כאספרסו בר מקומי ע"י בחור אמריקאי בשם גרג במרכז הכרמל שבחיפה. בשנת 2000 עברה הבעלות על הסניף לידי יאיר מלכה וגלעד אלמוג ובשנת 2008 הצטרף לשותפות ניר אדרי. בעשור האחרון התפתח הסניף היחיד לרשת המונה כיום כ- 103 סניפים בפריסה ארצית, ובמהלך שנת 2015 יפתחו עוד כ- 10 סניפים ברחבי הארץ.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד