הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בודי שופ פונה לפלח ילדות

24/03/2016
בודי שופ פונה לפלח ילדות

רשת החנויות "BODY SHOP" לטיפול ופינוק מהטבע, נכנסת לקטגוריית מוצרי הילדות, ומשיקה את סדרת "פיית המרשמלו", פרי פיתוח מדעי, הכוללת 7 מוצרים לילדות שפותחו במעבדות של "דר' פישר" בהשקעה כוללת של כ-3,500,000 ₪. 

 

 

השקת הסדרה מלווה במהלך גדול של רשת הטיפוח BODY SHOP עם קבוצת "קניוני עופר" במהלך חג הפורים, במסגרתו בין התאריכים 22-25 למרץ, ב-12 מקניוני הקבוצה יוקמו מתחמי מכירות חווייתיים סביב סדרת הילדות, בהם ניתן יהיה להכיר את עולמה הקסום של פיית המרשמלו, להתנסות במוצרי הסדרה ולזכות בפרסים והפתעות - כל מי שתגיע מחופשת לפיית המרשמלו (משהו שהיא תכין בבית בהשראת הדמות) תקבל במתנה מארז מתנה של מוצרי הסדרה בשווי 100 ₪.

 

הסדרה כולה עוצבה בשיתוף עם ליאת אלוף,הנחשבת לאחת ממאירות ספרי הילדים המוכרות והאהובות בישראל, שאיירה בין היתר את "דייסה לאפרוח", "ספר הרגשות" ועוד. בשיתוף ליאת אלוף החברה פיתחה את דמותה ועולמה הקסום שלפיית המרשמלו המובילה את כל אריזות המוצרים.

 

דני בר-און, מנכ"ל רשת "BODY SHOP" בישראל, מוסר: "ב-5 שנים האחרונות, עבדנו על פיתוח סדרת הילדות "פיית המרשמלו" בשיתוף מעבדות "דר' פישר", שהיא מבחינתנו חוד החנית של הרשת ברמת פיתוח וחדשנות ומהווה מקור לגאווה רבה. כיום בישראל אין סדרה שבאה בקו אחד עם הסדרה שלנו, המהווה שילוב של טיפוח וטיפול לילדות, שטרם נראתה כמותה. אנו מאמינים כי הסדרה החדשה תהווה מנוע צמיחה משמעותי לרשת במהלך השנה הקרובה, ותביא אלינו קהלי יעד חדשים ונוספים".

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד