הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

המשביר לצרכן תשקיע 10 מיליון ש"ח במיתוג מחדש

1/05/2016

בית הכלבו "המשביר לצרכן", יוצא במהלך אסטרטגי – תקשורתי כולל לשנת 2016 שכבר הושקעו בו כ-10 מיליון. המהלך יוצא לדרך לאחר תהליך מחקר מקיף שערכו בחברת הפרסום מקאן אריקסון ממנו עלה כי המותגים, בדגש על מותגים בינלאומיים, הם בדיוק מה שהצרכן החכם החדש מחפש בכלל ובישראל בפרט.

 

הסלוגן שנבחר להוביל את אסטרטגיית השפה התקשורתית החדשה "המותגים – חו"ל, המחיר – משביר" נועד להביא לקדמת הבמה את העובדה שהמשביר לצרכן הוא בית הכלבו המולטי-ברנד היחיד בישראל והוא מהווה בית לאלפי מותגים בינלאומיים אשר נמכרים במחירים האטרקטיביים ביותר בישראל.

 

 

בשנת 2016 תצא הרשת בקמפיינים משותפים עם הספקים השונים ותמקד את מאמצי השיווק במוצרים אשר ישווקו בלעדית ברשת. בנוסף, הרשת תמשיך להשקיע משאבים בייבוא המקביל בכל הקטגוריות המאפשר להציע פריטים של מותגים בינלאומיים מובילים במחירים מצוינים עבור לקוחות המשביר.

 

השפה התקשורתית החדשה תחדד באופן ברור את הכדאיות המובהקת של קניית מותגים מובילים במחירים האטרקטיביים ביותר ברשת המשביר לצרכן בכל הקטגוריות – מספורט, דרך קוסמטיקה ועד הלבשה תחתונה וכלי בית.


במקביל וכחלק בלתי נפרד מהמהלך הכולל, יערכו שינויים משמעותיים בנראות הסניפים, החל מרצפת המכירה – כל הסניפים ימותגו בהתאם לאסטרטגיה החדשה עם הלוגואים של המותגים המובילים דרך חדרי ההלבשה, שירותים ועד שקית הקניות שעברה מתיחת פנים.

 

השפה התקשורתית תקבל ביטוי בכל הפלטפורמות: קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות, קמפיין עיתונות וכן מהלך דיגיטל רחב היקף. בכל אמצעי הפרסום והשיווק תככב השחקנית הישראלית איילת זורר שנבחרה לאחרונה כפרזנטורית של המותג. איילת זורר נבחרה כי היא מתאימה תפיסתית למותג "המשביר לצרכן" ומתחברת לערכי המותג שמייצגים נשים בשלות, עוצמה וביטחון עצמי.



יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד