הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

סודות השיווק של ביבי - ספר חדש

3/09/2019
סודות השיווק של ביבי - ספר חדש

בימים אלו, כשמערכת הבחירות לכנסת בהילוך גבוה לקראת ה-17 בספטמבר, דני וידיסלבסקי, מוציא לאור את ספרו החדש "סודות השיווק של ביבי" (בהוצאת "מדיה 10"), כדי שכל אדם בכל סיטואציה בחייו, ישים לב ויבחר איך הוא בוחר להתנהג ואיך הוא מנהל את הסיטואציה עם תובנות חדשות בעקבות קריאת הספר. " הפער בינו (ביבי) לבין האחרים בנוגע לשיווק זה כמו הפער בין ילד בחוג ג'ודו לבין אלוף העולם". 

 

וידיסלבסקי, בן 44 , נשוי + ילד, נכנס לעולם העסקים כבר בגיל 15 בעבודה בעסק משפחתי ונאלץ לקטוע קריירה מבטיחה של כדורסלן מקצועי עקב פציעה. בעקבות הפציעה נכנס לעולם השיווק, המכירות והעסקים. בגיל 22 כבר הפיק הרצאה ל-3,000 איש בהיכל יד אליהו ובגיל 24 כבר התחיל לאמן בעלי עסקים. הסקרנות הטבעית לעולם הפוליטיקה שהובילה לחקר ולפיצוח סודות השיווק של נתניהו – נבעה בעקבות החינוך למודעות פוליטית גבוהה שהקנה אביו לו ולמשפחתו כבר מגיל צעיר. מלבד המחקר על שיטות השיווק של מצליחנים בארץ ובעולם, חייב וידיסלבסקי להודות גם לפרסומאי מוטי מורל ז"ל, חבר קרוב, שהיה מומחה לאסטרטגיה ולשיווק פוליטיים, ואף לקח חלק בקמפיין הבחירות הראשון של נתניהו (עם המסר "פרס יחלק את ירושלים").

 

במשך יותר מ-20 שנה וידיסלבסקי עקב אחרי נתניהו, צפה בסרטונים, הקשיב לנאומים, ניתח את מהלכיו ומיפה את סודות השיווק שלו ושל פוליטיקאים אחרים. אחד הסודות שנחשפים בספר הוא "שיווק פחדים" – שיטה בה משתמשים פוליטיקאים בכל העולם כדי לשלוט בדעת הקהל ולהיות גיבורי העל של העם. כך למשל, הפחיד נתן שרנסקי בקמפיין ה"ש"ס קונטרול? נאש קונטרול!" את העולים ממה עלול לקרות אם משרד הפנים יהיה בידי ש"ס – כל הדרך לשיא מנדטים והפיכת ישראל בעלייה להפתעת הבחירות. לפני חודשיים טראמפ כבר החל את הקמפיין לבחירות 2020 ובחר במסר המפחיד: "הדמוקרטים יהרסו את ארצות הברית". ובשנת 1993 זעקה הכותרת הראשית בעיתון גדול בישראל עם ציטוט של נתניהו: "האיום המסוכן ביותר לקיומה של ישראל אינו מצוי היום במדינות ערב – אלא באיראן". 

 

"כולנו חיים בעולם של שיווק 24/7. אין אדם אחד בעולם שלא עוסק בשיווק בכל רגע בחייו. יש שעושים זאת במודע, אחרים עושים זאת בלי הבנה ובלי מודעות, אך שיווק הוא מושג פעיל ונוכח בחיי כולם. זה לא משנה אם אני משווק כדי להשיג מצביע או לקוח, זה לא משנה אם אני פונה לקהל הבוחרים, או לקהל היעד של העסק, זה לא משנה אם נותנים לי את הקול בקלפי, או את כרטיס האשראי בקופה- שיווק זה שיווק. גם בחיים האישיים כל אדם הוא משווק – בצורה טובה או רעה הדבר תלוי רק בו".

"בעזרת פיתוח הספר ודיוק סודות השיווק והשיטות של ביבי, כעת כל בעל/ת עסק, מנהל /ת בכיר/ה, מנהיג/ה, שקוראים את הספר יכולים לקחת את הסודות האלה ולהשתמש בהם לצרכיהם ולמטרותיהם באופן מידי", מספר דני.
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד