הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

2106: הכינו עצמכם ל- Inbound

31/12/2015
2106: הכינו עצמכם ל- Inbound

2016 לפנינו וזה הזמן לחשוב על איך וכיצד אנו יכולים לשפר את המאמצים שלנו בזירות השיווק והמכירות. הנוף באינטרנט משתנה תדיר והוא ממשיך לנוע בקצב חסר תקדים. מכיוון זה הזמן בשנה שהתקציב מחושב וננעל, חיוני לבדוק כיצד המאמצים השיווקים שלנו ב-2015 הועילו, ומה אנו רוצים לקחת איתנו לשנה החדשה.

 

מעטות החברות שעדיין לא משתמשות ב-  Inbound Marketing. Inbound Marketing היא אסטרטגיה שיווקית בה החברה מייצרת מוצרי תוכן איכותיים שימשכו מבקרים ולקוחות במקום לצאת החוצה (Outbound Marketing) ולהשתמש בפרסום קלאסי. ההשקעה היא במוצרים רלוונטים לקהל היעד. כל אלה ופעולות נוספות גורמים לחברה להיות גלויה יותר ברשת.

 

אסטרטגיות Inbound ימשיכו להיות האפקטיביות ביותר בייצור לידים והעלאת הסיכויים ליצורם. בהשוואה לשנת 2011 ישנן פי 11 יותר חברות B2B המשתמשות בשיווק זה ומעניין לגלות שתוכן שיווקי למשל עולה ב-62% פחות פר ליד מאשר ייצור של מידע חדש. 

 

אלו טקטיקות מנצחות של Inbound Marketing כדאי ורצוי לשים אליהם לב ב-2016:

1.      הגבירו את השימוש בוידאו. רוחב הפס וקוצר הסבלנות של גולשים מושכים יותר ויותר גולשים אל עבר צפייה בתוכן וידאו.

א.      הפיקו וידאו אודות החברה כך שיראו את התרבות הארגונית שלה.

ב.      וולוגינג: כמו בלוג אבל בוידאו. לקוח פוטנציאלי שלכם נתקבל בבעיה, יש לו שאלה. מענה בוידאו הוא פיתרון אפקטיבי שמעלה משמעותית את הסבירות להשארת ליד ולביצוע מכירה.

ג.       צעדים נוספים: עדויות של לקוחות, דמו של המוצר, הוספת וידאו לדף הנחיתה

2.      אישיות הלקוח: היבט חשוב של אסטרטגיית השיווק ב-2016 צריכה להיות צלילה משמעותית יותר אחר אישיות הקונה. אנשים ניהיים פחות ופחות סובלנים לטכניקות מכירה ועל כן חשוב להבין באמת מה הלקוח זקוק לו.

3.      אופטימיזציה של מודעות באמצעות אנליטיקס. כמו כל מאמצי השיווק האחרים, אנליטיקס יכול גם לעזור באופטימיזציה של הפרסום הממומן.

4.      עיצוב מונחה מונחה צמיחה: עיצוב אתר מחדש המתרחש כל שנתיים שלוש הוא מושג של העבר. עיצוב מונחה דטא או עיצוב מונע צמיחה תפוס את מקומו. שיווק ומכירות בכללותם נעים יותר לכיוון יותר אסטרטגיות ממוקדות משתמשים ועיצוב אתרי אינטרנט לא צריך להיות שונה.

לסיכום: לקוחות, אנשים, צרכנים, גולשים או איך שלא נקרא להם, הם אנחנו. ואנחנו אוהבים ורוצים לקבל תוכן איכותי, משמעותי ובעל ערך. הערך הזה מתורגם בסופו של יום למכירה.

מאמרים נוספים בנושא

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד