הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דיאט קוקה-קולה לימון בקמפיין בהשקעה של כ-2 מיליון ₪ תחת הסיסמה: "דיאט קוקה-קולה לימון, טעם של עוד

5/06/2005

המותג דיאט קוקה-קולה לימון עולה בקמפיין חדש  בהשקעה של כ-2 מיליון ₪. את הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף אחד, מובילים הדוגמנים טל שומרון ועמירם עייני.  הקמפיין כולל פרסום בערוצים 2, 10, 24 ופעילות באתר האינטרנט של דיאט קוקה –קולה,www.feelgood.co.il ,תחת הסיסמה: "דיאט קוקה-קולה לימון ,טעם של עוד". 

הסרטון צולם בישראל ומתאר סצנה  המתרחשת במסעדה  ניו-יורקית טיפוסית ועוסק במפגש שבינו לבינה באמצעות הפקקים הזוהרים בחושך של דיאט קוקה-קולה לימון. הבחור, שנמצא בקצה אחד של הבר, מחזיק בקבוק סגור של דיאט קוקה-קולה לימון. בקצה השני של הבר יושבת בחורה יפיפייה, גם היא מחזיקה בקבוק סגור של דיאט קוקה-קולה לימון, אבל לה יש פותחן... כאן מתחיל המשחק בין השניים. הבחורה "מפתה" את הבחור לכיוונה בעזרת הפותחן וכאשר הוא מגיע אליה היא שולחת יד אל מאחורי העמוד ומחשיכה את אורות הבר. פתיחת הבקבוקים וקולות המזיגה נשמעים ברקע, מכאן האירועים מתנהלים בחשכה מוחלטת ואנו נחשפים לפקקים הצהובים של בקבוקי הדיאט קוקה-קולה לימון שנראים כזוהרים בחושך. כאשר האורות נדלקים, השניים נתפסים בקרבה "פלרטטנית" בזמן שהם מסיימים את המשקה בהנאה - עד לטיפה האחרונה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד