הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת TAGWOMAN בקמפיין חדש לקולקציית החורף בהשקעה של כ- 4,200,000 ש"ח

18/09/2005

רשת האופנה  TAGWOMAN עלתה בקמפיין רחב היקף לקולקציית סתיו-חורף 2006 בהשקעה של כ-4.2 מיליון ₪, בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית ויארה שטורטובה.

 

הקמפיין, תחת הסיסמא: "אופנתי ייחודי וסקסי" באמצעות משרד הפרסום אופטימום, כולל שילוט חוצות, שלטי קיר, עיתונות ארצית, כתבי עת, מכוונים, אוטובוסים  ופרסום ממוקד בקניונים, במרכזי הבילוי  וכן פעילות קד"מ. במקביל, בימים הקרובים תשיק הרשת אתר בינלאומי חדש הכולל בתוכו קטלוג אינטרנטי המציג את החברה ואת הקולקצייה החדשה.

 

אילן לוי מנכ"ל החברה: " TAGWOMAN כרשת מובילה בשוק האופנה בחרה להדגיש את פעילותה ולהשקיע בפרסום ושיווק כחלק בלתי נפרד מהצלחתה. לפיכך, מדובר בקמפיין פרסומי רחב מאד עם פריסה רחבה של כ-30% יותר מקמפיין העונה הקודמת".

 

ויארה שטורטובה, הדוגמנית הבינלאומית שפניה עוטרות קמפיינים  למותגי על בתחום האופנה, ממשיכה להציג את פני TAG WOMAN גם בחורף 2006  ולהיות הפרזנטורית של הרשת עונה שלישית ברציפות. תמורת השתתפותה בקמפיין החדש קיבלה שוטרטובה כ- 40,000 יורו.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד