הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין לאופנת חורף 2006 בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים תחת קונספט המראה

21/09/2005

רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין חורף 2006 בכיכובה של השחקנית הישראלית ההוליוודית מילי אביטל, כשבמרכזו החיבור בין האישה למראה. היקף הקמפיין כ- 5 מיליון שקלים (באמצעות "באומן בר ריבנאי"). השבוע יופץ הקטלוג בכמיליון עותקים לחברי מועדון H&O (המונה 240,000 חברים) כאינסרט בעיתונים ויחולק ב-29 חנויות הרשת. קונספט המראה מוביל את העונה כולה בסרטונים, במודעות ,בשילוט חוצות ובחנויות הרשת. 

 

בחורף 2006 מציגה הרשת את דמותה הזוהרת של מילי אביטל, באפיזודה יומיומית, המשותפת לכל אישה ואיש, בעמידה מול המראה והשתקפות בה.  הקמפיין מציג את אביטל משחקת מול המראה ונהנית ממראה טוב פעמיים - במציאות, ובדמותה הנשקפת אליה חייכנית מתוך "החברה הכי טובה" -  המראה.   

 

לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון רשת H&O, מציג הקמפיין את החיבור היומיומי בין אביטל, המייצגת זוהר הוליוודי בניחוח ישראלי, לבין המראה. לדבריו, "מעבר לרעיון הקריאטיבי, המציג את מילי כשהיא נראית טוב כפליים, מייצגת המראה, המשחק והשימוש היומיומי בה את ערכי הרשת – אופנתיות, חדשנות, פנקנות, עדכניות ו- value for money  , בכל בית מצויה מראה, נגישה, זמינה וחשובה, הכרחית לשמירה על מראה מטופח ועכשווי".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד