הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אסם בקמפיין למציאת מתכוני האפייה המוצלחים ביותר

11/08/2013

אסם יוצאת במהלך שיווקי תחת השם "אופת השבוע", המזמין חובבי אפייה ביתיים לשתף באמצעות סרטון פרסומת בטלוויזיה את המתכון האישי שלהם. המהלך מתחיל החודש באתר בישולים- שם קוראת אסם לאופים הביתיים לשתף את מתכון הדגל שלהן. מתוך כל מי שישלח מתכונים, ייבחרו 10 אופים שיככבו בסדרת פרסומות. בפרסומת יציגו האופים הנבחרים את המתכון והטיפ שלהם להצלחתו.


אסם הינה החברה המובילה בשוק עזרי האפייה, שמגלגל מידי שנה כ-140 מ' ₪. לאחרונה יצאה החברה למהלך השקת קמח שמרים- קמח ייחודי המכיל בתוכו שמרים. הקמח נותן מענה לצרכנים הנרתעים מהכנת בצק שמרים ומקצר את תהליך ההכנה.


במסגרת המהלך החדש, מוזמנים הגולשים באתר בישולים לשלוח מתכון מקורי עם אחד ממוצרי האפייה האהובים של אסם. שלושים הגולשים שישלחו את המתכונים הטובים ביותר, יקראו לאודישנים. צוות שופטים ומומחים של אסם יטעם את המאפים פרי יצירתם, ויבחר 10 זוכים שיצטלמו לפרסומת.
אילת תורן – דובר, מנהלת פעילות עיסקית, החטיבה קולינארית: "פרויקט אופת השבוע נולד מתוך הבנה כי הידע על אפייה מצוי כמעט בכל בית בישראל ונשים רבות נוהגות לשתף זו את זו בידע שלהן באמצעות החלפת מתכונים, אסם בחרה לתת לנשים אלו במה להעביר את הידע שלהן לציבור הרחב באמצעות סרטונים בטלוויזיה ופעילות אינטרנטית"

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד