הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"הלוואי ואראלה תתקשר אליך"

11/08/2013

מפעל הפיס עולה היום בקמפיין חדש למנוי פיס לקראת ראש השנה ומזמין את הגולשים להיכנס לאתר מיוחד באינטרנט שהוקם במיוחד לפרויקט זה, לכתוב או להקליט ברכת שנה טובה אישית ומקורית ליקיריהם. הברכות הנבחרות יפורסמו על גבי שילוט חוצות במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ ו/או ישודרו בתחנות הרדיו הארציות והאזוריות.

דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק של הפיס ציין כי: "רעיון הקמפיין עלה כאשר הבחנו בכך שאנשים מרבים לשלב בהתכתבויות שלהם ברכה לקבלת "שיחת הטלפון הנחשקת ביותר – שיחת הטלפון מאראלה". החלטנו ללכת בגדול  ולאפשר למברכים לברך את יקיריהם, במשך יום שלם ברדיו או על גבי שלטי חוצות. היום, בתקופת ה – share  וה – like  כולם רוצים לשתף את כולם באהבתם ובברכתם. גם כשזו אישית."

  הקמפיין בעלות 2.5 מיליון ₪, שנעשה באמצעות משרד הפרסום גיתם, עולה היום באינטרנט, ובסלולר. הברכות הנבחרות יפורסמו כאמור על גבי שלטי חוצות ובכל תחנות הרדיו במהלך חודש ספטמבר.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד