הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

זוגלובק בחרה בלהקת 'אולטראס' לקידום מוצר לצעירים

9/10/2013

סט הצילומים האחרון לפרסומת החדשה של זוגלובק נראה יותר כמו אולפן הקלטות של להקת אולטראוס הצעירה.. אשר לדבריהם: "אם שמעת עלינו זה סימן שאתה בן 21 ומטה.." וזו גם הסיבה שחברת זוגלובק בחרה בלהקה הפונה לקהל צערי מתוך הכוונה להגיע לקהל יעד לסדרה החדשה של זוגלובק למוצרי המבורגר ונקניקיה בלחמניה שהינם בגילאים הללו בדיוק. 

אורית ולנט-מיכאלי, מנהלת שיווק זוגלובק שנכחה ביום הצילומים מסרה: "בחרנו בחברי הלהקה כמובילים של קמפיין הסדרה החדשה שלנו למוצרי המבורגר ונקניקיה בלחמניה, כיוון שקהל היעד שלה זהה לקהל היעד של להקת אולטראס. ולכן גם זכינו לשיתוף פעולה פורה ומוצלח." 

את קמפיין ההשקה הפיקה חברת teenk, המתמחה בפתרונות שיווק לבני נוער וצעירים ואשר הייתה אמונה גם החיבור של המוצר לתובנות קהל היעד. יניב וייצמן, מנכ"ל ובעלים משרד הפרסום טינק: "הקמפיין הוא תוצר של שתי תובנות מרכזיות מעולמות בני הנוער , הם רעבים 24/7 והם כל הזמן אונליין. זו הסיבה שבחרנו לפגוש את בני הנוער בפלטפורמה הכי פופלארית , יוטיוב ועם תכנים שמותאמים לכל שעה ביום".

הקמפיין יעלה בימים הקרובים למשך חודש יכלול סרטונים קצרים באינטרנט, בפייסבוק, יוטיוב, סלולר ובמדיה החברתית בכיכובה של להקת אולטראס, הלהקה המובילה כיום בקרב בני הנוער בישראל ומשום כך טבעי שתוביל קמפיין לקהל יעד זה. בנוסף, תתקיים פעילות שהמשתתפים בה יוכלו לזכות ב- 10 מיני מקררים ופרסים נוספים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד