הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מדיה קום מקבוצת אדלר חומסקי תוביל תקציב אלפא קוסמטיקה

19/08/2015
מדיה קום מקבוצת אדלר חומסקי תוביל תקציב אלפא קוסמטיקה

חברת המדיה "מדיה קום" מקבוצת "אדלר חומסקי" נבחרה להוביל את תקציב הפרסום של קבוצת "אלפא קוסמטיקה" לרבות חברות הבת שלה "אלפא תכשיטים" ו"אלפא אקססוריז  במכרז שבתומו  נבחרה חברת המדיה "מדיה קום" לשמש כחברת המדיה של הקבוצה. תקציב הפרסום של החברה נוהל  בין השנים 2008 – 2015  ע"י חברת "זניט מדיה", והוא נאמד על פי נתוני יפעת נאמד בכ 30 מיליון שח.


חברת "אלפא קוסמטיקה"  נחלקת לשתי חטיבות עיקריות, האחת  חטיבת הקוסמטיקה, והשניה חטיבת הטואלטיקה.  חטיבת הקוסמטיקה כוללת את המותגים: שאנל, אליזבת ארדן,  ג'יבנשי,  ניוואה טיפוח, בשמי קנזו,  פראגמו,  טואוס, רוברטו ורינו, דיזיגואל, ג'ון וורווטוס, ובשמי הסלבס בריטני ספירס,  ריהאנה, ג'סטין ביבר ועוד. חטיבת הטואלטיקה כוללת את המותגים: ניוואה, מאמ, לבלו, אורנה 19 ועוד.
חברות הבת "אלפא תכשיטים" ו"אלפא אקססוריז" כוללות את המותגים: מותג התכשיטים והאביזרים הספרדי TOUS, מותג התיקים והאביזרים הצרפתי LONGCHAMP, ומותג האופנה הספרדי DISIGUAL.


לדברי רונן שמיר, מנכ"ל "אלפא קוסמטיקה": אנו נרגשים לקראת עבודתנו המשותפת עם חברת "מדיה קום", ובטוחים ששיתוף הפעולה יניב פירות".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד