הפוך לעמוד הבית

מקאן אריקסון נבחר לליווי פעילות טבע ישראל בתחום השיווק והפרסום

22/02/2017

בתום תהליך בחירה יסודי שנמשך כחודשיים, נבחר משרד הפרסום מקאן אריקסון לשמש כמשרד הפרסום של טבע ישראל עבור כלל פעילויותיה השיווקיות במדיה ועבור מותגיה השונים.

התהליך כלל סינון בהתאם לקריטריונים שנקבעו מראש, והתרשמות אישית  מפרזנטציות קריאטיביות על ידי וועדת שיפוט פנימית, בראשותו של יוסי אופק, מנכ"ל פארמה וחדשנות בטבע ישראל, וצוות מנהלים בכיר בטבע ישראל.

 

משרד הפרסום מקאן אריקסון נבחר מבין ארבעה משרדי פרסום מובילים שהתמודדו בתהליך הבחירה. המשרד הנבחר התבלט במיוחד בזכות האסטרטגיה והשפה התקשורתית הקריאטיבית החדשה שהציע עבור טבע ישראל ומותגיה, יכולותיו המקצועיות בתחום רכש המדיה, והצוות המקצועי שילווה את טבע ישראל.

 

יוסי אופק, מנכ"ל פארמה וחדשנות בטבע ישראל ציין כי "טבע ישראל צומחת בשנים האחרונות בקצב מרשים ומרחיבה את פעילויותיה, צבר מוצריה ושירותיה למטופלים. משרד הפרסום מקאן אריקסון – מהמשרדים הטובים והמוערכים בישראל – ימנף את פעילויות השיווק והפרסום שלנו תוך שימור המובילות של מותגינו, וביניהם: מותגי העל: אקמול ואופטלגין, וכן התמ"ל הצומח נוטרילון".

 

משרד מקאן אריקסון יחליף את משרד הפרסום אדלר חומסקי, שהיה שותף אסטרטגי של טבע ישראל, בארבע השנים האחרונות והוביל קמפיינים פרסומיים רבים של מותגי ה-OTC (תרופות ללא מרשם).

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד