הפוך לעמוד הבית

סוכניות הדיגיטל מקבלות הזדמנות בקקטוס הזהב

22/02/2017
סוכניות הדיגיטל מקבלות הזדמנות בקקטוס הזהב

איגוד השיווק הישראלי הזמין את בכירי השיווק באיגוד לשפוט בתחרות קקטוס הזהב והדגיש את חשיבות התחרות הותיקה, המשותפת לאיגוד הפרסום ולאיגוד השיווק. האיגוד  הודיע כי חהשנה ברי האיגוד אשר משרדי הפרסום שלהם אינם משתתפים בתחרות, מוזמנים להגיש את עבודותיהם ישירות. זו הזדמנות לסוכנויות דיגיטל להגיש פרסים לקטגוריה החדשה. השנה נוספו קטגוריות חדשות בתחומי הדיגיטל במטרה להוקיר עבודות הנותנות ביטוי יצירתי קריאטיבי לחדשנות ולהתאמת מסרים לפלטפורמות הדיגיטליות. 

 

 תלמה בירו מנכ"ל האיגוד ציינה בהזמנה כי "תחרות קקטוס הזהב אינה רק מסורת נפלאה ורבת שנים, אלא גם הזדמנות טובה עבורנו, המפרסמים,  להוקיר את המצוינות הקריאטיבית התורמת תרומה משמעותית וישירה להצלחת המהלכים השיווקיים שלנו ולהשגת יעדינו העסקיים".

 

עוד מסרה בירו בשם הנהלת האיגוד: "אנו מאמינים במצוינות הקריאטיבית המחזקת את האימפקט השיווקי של הקמפיינים שלנו ותורמת תרומה ישירה לצמיחה העסקית של העסקים בישראל. תחרות קקטוס הזהב היא פלטפורמה מצוינת עבור כולנו לדון באיכויות הקריאייטיב, להוקיר ולכבד את  העוסקים בפרסום בישראל, ולהטות יחד דרך לענף כולו".

 

 

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד