הפוך לעמוד הבית

האפי אנד: 52 עבודות עלו לגמר האפי

5/06/2017

הסתיים שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2017, במהלכו בחנו צוות שופטים את המהלכים שהגישו החברות הגדולות במשק והוכרזו העולים לגמר על ידי איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמי"ל. לתחרות הוגשו השנה 107 מהלכים של החברות הגדולות במשק באמצעות 18 משרדי פרסום. בקרב משרדי הפרסום בולטים: מקאן תל אביב, אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, ראובני פרידן IPG, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי Sattchi & Sattchi, יהושע TBWA ועוד.

 

בשלב א' השופטים התבקשו לשפוט את המהלכים לאחר קריאת עבודה  מפורטת הכוללת הצגת נתונים, מטרות, דרכי פעולה וכמובן תוצאות המהלך. כמו כן, לצד העבודה הגישו החברות מצגת ובה כל האלמנטים הקריאטיביים אשר ליוו את המהלך. מבין 107 המהלכים שהוגשו השנה, נבחרו לשלב הגמר 52 עבודות , אשר יתחרו ב-19 קטגוריות, בהן הקטגוריה היוקרתית "Effie Platinum".

 

גם השנה יערך השיפוט בשלב ב' במפגשי שיפוט פרונטליים, ב- 14/06/2017. במסגרת השיפוט, יפגשו השופטים ויקיימו דיונים סביב העבודות ובסופן כל שופט ינקד את העבודות באופן אישי. לאחר מכן, ב-26 ליוני, נבחרת מנכ"לים של החברות המובילות במשק בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר התחרות, תדרג את המהלכים השיווקיים שעלו לגמר ב- ""Effie Platinum. הציון שלהם יהווה 50% מסך הציון הכולל.

 

התחרות הנערכת בישראל זו השנה ה-17 על ידי איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק הישראלי והמי"ל, בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקים והפרסומיים האפקטיביים ביותר. טקס הענקת הפרסים וסיום התחרות, יתקיים ב-4 ליולי באולם האירועים "שבע" . האפי הוא פרס בינ"ל יוקרתי, שניגשות אליו החברות הגדולות ביותר בעולם ובמשק הישראלי. התחרות נערכת ביותר מ-40 מדינות.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד