הפוך לעמוד הבית

Exactive זכה תקציב הפרסום של רשת זברה

27/08/2017

משרד הפרסום Exactive בבעלותם של נוה קרניאל ואון יבין מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום/מיתוג של רשת האופנה 'זברה'.

במסגרת ההתקשרות
Exactive יטפל בפעילות המיתוג והפרסום של רשת האופנה המונה כ- 30 סניפים בפריסה ארצית. העבודה כוללת את ניהול כלל הפעילות הפרסומית והמיתוגית של הרשת, מרמת הסניפים ועד לניהול וביצוע קמפיינים פרסומיים און-ליין ואוף-ליין. 

פיני פרטוק, מנכ"ל משותף ב'זברה': "העברת פעילות הפרסום ל -
exactive היא אחד הצעדים המשמעותיים, בשינוי תמהיל הפרסום לפעילויות ממוקדות ויעילות יותר, תוך מתן דגש על ערוצי הדיגיטל. השקעה חכמה יותר של תקציבי הפרסום, תאפשר לנו להמשיך להציע ללקוחותינו את המחירים האטקרטיביים ביותר בשוק האופנה הישראלי. ב exactive מצאנו שותפים אמיתיים לחזון, עם כל הכלים להוביל את הרשת לפעילות אינטליגנטית וממוקדת בערוצי הדיגיטל, מבלי לוותר על רמת הקריאייטיב והנראות הגבוהה, שמאפיינת את הפרסומים שלנו".

 

נוה קרניאל, מנכ"ל exactive: "ההצטרפות של זברה כרשת וותיקה ומובילה, למשפחת לקוחותינו, היא משמחת ומרגשת, כמו שהיא טבעית. Exactive הפכה בשנים האחרונות בית למותגים מובילים בענפים רבים, כאלה המחפשים דיוק ואינטילגנציה, לצד קריאייטיביות ויכולת ביצוע, בעבודה הפרסומית והמיתוגית. 

זברה מצטרפת לרשימת הלקוחות של exactive שביניהם גינדי, יונייטד איירליינס, רשת יוחננוף, לאומיטק (בנק לאומי),  אלוני האפט, רונית רפאל ועוד.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד