הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הקמפיין הישראלי לדאודורנט ג'ילט זכה במקום הראשון בעולם במדד 100 WARC

11/03/2019
הקמפיין הישראלי לדאודורנט ג'ילט זכה במקום הראשון בעולם במדד 100 WARC
הקמפיין הישראלי לדאודורנט ג'ילט זכה במקום הראשון בעולם במדד 100 WARC

היום בבוקר פורסם לראשונה מדד WARC (World Advertising Research Center), המשקלל את הזכיות ב- 30 הפסטיבלים המובילים בעולם בשנת 2018.

הזוכות הגדולות במדד הן מדיהקום קונקשנס ישראל ופרוקטר אנד גמבל ישראל אשר דורגו במקום הראשון בעולם בשקלול כל הזכיות בפסטיבלים המובילים בהם: שלוש אריות בפסטיבל קאן, חמישה פרסים בגלובל פסטיבל אוף מדיה ברומא, שני פרסים של ירחון ADWEEK היוקרתי, חמישה פרסים ב-M&M Global Awards - כולל קמפיין השנה בעולם.

על כן דווח הבוקר כי כקמפיין השנה בעולם דורג  הקמפיין של מותג ג'ילט במגזר החרדי, וחברת מדיהקום קונקשנס נבחרה למשרד התקשורת הטוב בעולם. לתאגיד ושותפתו מדיהקום נציגות נוספת בעשירייה (מקום 8) גם היאלמותג ג'ילט בעבור קמפיין בייביפייס ואף קמפיין שלישי בדירוג, הפעם עבור קמפיין איסוף תרומות השיער של פנטן.(מקום 46)

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לא בכל יום צוות ישראלי גם מדורג במקום הראשון בעולם ביצירתיות ובזכייה משוקללת בפסטיבלים הגדולים וגם קמפיין ישראלי נבחר לקמפיין השנה בעולם.  זו זכייה לה שותפים כל עובדות ועובדי פרוקטר אנד גמבל בישראל, ושותפינו העסקיים במדיהקום ובשטרן אריאלי סער, השותפים המלאים בעשייה בדרך לכיבוש המקום הראשון . נמשיך בעשייה הטובה ונשאף כתמיד להישאר בפסגה. ברכות לשותפינו במדיהקום על זכייה מוצדקת בתואר סוכנות המדיה מס' 1 בעולם ועבודה מקצועית ובלתי מתפשרת".

ירון  פאריזון,  מנכ"ל מדיהקום קונקשנס בישראל: "מכל הפרסים שזכינו בהם, הישג זה יהיה רגע שאף אחד מאיתנו לא יוכל לשכוח. חשוב לציין שכל זה לא יכול היה לקרות ללא שיתוף הפעולה הפנטסטי בין אנשי פרוקטר & גמבל, צוות מדיהקום ישראל והפרטנרים הנפלאים שלנו, שלהם מגיעה הכרה זו. אני אסיר תודה לכל אחת ואחד מהם"

הקמפיין המצטיין בעולם לשנת 2018

המותג "ג'ילט", מבית פרוקטר אנד גמבל, הוכרז כזוכה בתואר הקמפיין המצליח ביותר לשנת 2018. מדובר בפעילות שנעשתה במגזר החרדי, בשם I Don’t roll on Shabbat, תחת הקונספט "לכבד את השבת, לכבד את הבריות". הקמפיין זכה בפרס הזהב בפסטיבל מדיה גלובל שברומא, שני אריות קאן, קמפיין השנה ב M&M גלובל פרסים ו פרסים נוספים.

הקמפיין הנוסף של ג'ילט, Babyface -  בפיתוח אדלר חומסקי ורשבסקי הפעם במוצרי גילוח, נכנס גם הוא למדד ה-100 היוקרתי במקום השמיני והמכובד ובכך סיפר לפרוקטר אנד גמבל שני קמפיינים בעשירייה הראשונה.

קמפיין "I DON’T ROLL ON SHABBAT" כלל פעילויות רבות סביב כניסת שבת, ולמעשה נתן מענה לצורך בסיסי בקהילה החרדית  אשר אינם משתמשים בדאודורנט בשבת בגלל פעולת המריחה. לכן מותג ג'ילט הציע פתרון עם הגנה למשך 48 שעות, כלומר מוצר אשר יתאים לשימוש לפני שבת ועד למוצאי שבת. 

על מנת להוכיח את עמידות המותג, נערך ניסוי בשני בתי כנסת בשבת עם מכשיר מיוחד המודד ריח. תוצאותיו הראו בבירור כי מד הריח בבית הכנסת בו לא השתמשו בג'ילט טרם כניסת שבת היה משמעותית גבוה מתוצאות מד הריח בבית הכנסת השני, בו מתפלליו השתמשו במוצר טרם כניסת השבת.

הקמפיין זכה בשל פעילות הגרילה הייחודית שנקט סביב כניסת השבת: צופרי השבת ניגנו במנגינת ג'ילט, הכרוז שהכריז את זמני כניסת השבת מותג בחסות ג'ילט ובנוסף ניתנו חסויות בעיתוני סוף השבוע במגזר בחלק של זמני הדלקת נרות שבת וכן תשדיר אחרון ברדיו לפני שבת.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד