הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מקאן תל אביב נבחר למשרד הפרסום החדש של קרולינה למקה ברלין

14/07/2019

לאחר מכרז שקט עליו התחרו 3 משרדי פרסום, מקאן תל אביב זכה בתקציב של מותג המשקפיים המצליח  קרולינה למקה ברלין, מקבוצת קסטרו. המשרד יטפל בפעילות האונליין וכן האופליין של המותג ויהווה שותף מרכזי בבניית האסטרטגיה השנתית.

 

הפרסומת הראשונה שמקאן תל אביב תפיק תהיה לעונת סתיו- חורף 2019-2020 בכיכובם של הפרזנטורית והשותפה בר רפאלי לצדו של אסי עזר, שהצטרף לאחרונה למשפחת הפרזנטורים של קרולינה למקה ברלין.

 

ברבעון השני של 2019 המותג השיק את פעילותו בארה"ב ובמסגרת זו הוציא לפועל את ההתקשרות עם הכוכבת הבינלאומית קים קרדשיאן ווסט, שחתמה בספטמבר 2018  על חוזה ייצוג לשנתיים, שבמסגרתו הפכה גם לשותפה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב בנתח של 10% מכלל הפעילות בארה"ב.

 

אורן ברגיל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת הודיס ומבעלי הקבוצה: "אנו מברכים את מקאן תל אביב על זכייתם ושמחים על הצטרפותם למשפחה. מקאן יטפלו בתקציב האופליין וכן האונליין ויהיו שותפים קרובים לבניית כלל האסטרטגיה השנתית של המותג. במכרז הוכיחו שהם בעלי קו מחשבה קריאטיבי, הציגו רעיונות בועטים ויצירתיים והבינו באופן מעמיק את ה-DNA  של קרולינה למקה.  אנו שמחים על שיתוף הפעולה המרענן ומאחלים להם הצלחה."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד