הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שקל בית מותגים מעניקה חסות לעונה השנייה של "MKR המטבח המנצח"

25/06/2020
צילום: אפיק גבאי
צילום: אפיק גבאי

חברת שקל בית מותגים מעניקה חסות לעונה השנייה של תכנית הבישול  "MKR המטבח המנצח" שעלתה השבוע בקשת 12. במסגרת החסות, הצלחות בהן השתמשו המתמודדים בעת צילחות המנות לצילומי התכנית הינם של המותג CORELLE מבית קורנינג, אותן מייבאת חברת שקל בית מותגים לישראל כבר למעלה מ-40 שנים. בנוסף לשימוש בצלחות המותג CORELLE, החברה נהנית מחסות ופילרים מידי פרק. החסות לעונה החדשה של "MKR המטבח המנצח" ממשיכה את החסות של העונה הראשונה, ועוד מגוון תכניות בישול מצליחות שהחברה לוקחת עליהן חסות. מלבד המותג CORELLE, החברה מייבאת לישראל מותגי פרימיום נוספים למטבח כמו PEUGEOT, Swiss Diamond, Nude, simplehuman, Salvinelli ועוד. 

 

חברת שקל בית מותגים חרטה על דגלה התמקצעות בכל הקשור לשולחן האירוח, החל מצלחות ועד סכו"ם, כוסות, מטחנות ואביזרי נוי למרכז השולחן, משתתפת כבר עשור בתכניות בישול בטלוויזיה, כאשר השפים המובילים בישראל בוחרים במוצרים של החברה פעם אחר פעם.

 

דניאל אשכנזי, מנהלת השיווק של חברת שקל בית מותגים: "החלטנו להעניק חסות בפעם השנייה בתכנית הסופר פריים טיים מבית קשת, שעלתה השבוע בעונתה השנייה. כיום תכניות הבישול בפריים-טיים מתעסקות בעיקר בבישול, שפים וקולינריה. התכנית MKR שינתה את חוקי המשחק והרחיבה את הקטגוריה. המתמודדים נשפטים לא רק על המנות אותן הם מכינים, אלא גם על ההגשה, הצילחות, הפרזנטציה כולה, וקוראים לזה 'המסעדה'. אנחנו יודעים היום שאירוח טוב לא ניגמר רק במנה טעימה, אלא מתחיל הרבה קודם בעיצוב השולחן בקונספט המתאים ובצבעוניות הנכונה, וזו גם הסיבה שחברת שקל בית מותגים, יבואנית כלי הבית של המותגים הטובים בעולם, ביניהם מותג הצלחות CORELLE מבית קורנינג, החליטה להעניק חסות לעונה החדשה".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד