הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין פרסום רחב היקף למותג "עץ הזית" ולסדרת השמנים החדשה המועשרת בויטמין E

11/04/2006

מהלך המיתוג מחדש למותג עץ הזית צובר תאוצה מאז השקתו לפני כחודש ימים, תוך שהוא מהווה חלק מהמהלך האסטרטגי הכולל בחברה. כעת, הדבר בא לידי ביטוי באמצעות מסע פרסום רחב היקף למותג ולסדרת השמנים החדשה המועשרת בויטמין  E, תחת הכותרת: "עץ הזית – מכניסים שמחה לאוכל". כחלק מההשקה מחדש למותג, עודכן לוגו "עץ הזית" ועוצבו השפה הגראפית של האריזה והתוויות.

 

 

עץ הזית הינו מותג ותיק בקטגוריית השמנים בארץ ועל אף שהוא מצליח לשמור על מעמדו במהלך כל השנים, החברה מתכננת לחזק את מעמדו כמותג המוביל בקטגוריה.

 

לימור חן-שלאין, מנהלת השיווק של חטיבת המזון מסבירה: " לאחר למידה יסודית של הצרכן בהקשר לקטגוריית השמנים למדנו כי מעבר לתפקיד הפונקציונאלי של השמן בתפקוד השוטף במטבח, הצרכן מייחס לשמן חשיבות מרכזית בשדרוג הקולינארי של המאכלים שהוא מכין. השמן הוא זה ששומר על עסיסיות האוכל, הוא מוסיף רכות וחיוניות לכל ירק או תבשיל ובלעדיו האוכל תפל ולא טעים. אולם החלק המעניין במחקר היה ללמוד על ההתייחסות האמוציונאלית של הצרכן לשמן. השמן נתפס כשמח, צעיר וקופצני, כאוויר לנשימה של האוכל, כמי שמפיח באוכל את הרוח ואת החיים. בלעדיו, אומרים הצרכנים, אין אור ושמחת חיים במטבח ובצלחת".

 

 

שמן ממשיכה בפיתוח מוצרים מועשרים עם ערך מוסף לצרכן. סדרת שמני "עץ הזית" החדשה הינה סדרת שמני מאכל צמחיים, המועשרת בויטמין E המעניק לשמן ערכים תזונתיים בריאותיים. הסדרה כוללת :שמן קנולה, שמן סויה, שמן חמניות ושמן תירס.

סדרה זו מצטרפת לסדרת "בריאות מהטבע" שהושקה לפני כחמש שנים ומובילה את שמני הפרימיום בארץ עם צמיחה של 35% ב-2005 למול 2004.

 

מסע הפרסום תחת הכותרת "מכניסים שמחה לאוכל" הוא מבית היוצר של משרד הפרסום רגב-קויצקי.

הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות, בבתי הקולנוע ובנקודות המכירה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד