הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אלקטרה יוצאת בקמפיין - "המזגן הנמכר ביותר בישראל"

16/04/2006

אלקטרה מיזוג אוויר יוצאת בקמפיין תדמיתי, המדגיש את מובילות השוק שלה תחת הסיסמה "המזגן הנמכר ביותר בישראל". הקמפיין, מבית JWT, בהיקף של 5.5 מיליון ₪ יכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו, אינטרנט ונקודות מכירה. שוק מיזוג האוויר בארץ מוערך בכמיליארד ₪ בשנה עם מכירות של 290-300 אלף יחידות. אלקטרה מובילה עם נתח שוק של כ-45% , כשלאחריה תדיראן עם כ-25%.

 

מסקר שערך מכון שילוב עבור אלקטרה עולה, שרוב מומחי המיזוג בארץ ממליצים על מזגני אלקטרה, ל-41% מהם מזגני אלקטרה בבית.

 

בכדי להמחיש שמזגן אלקטרה הוא המזגן הנמכר ביותר בישראל, נעשה שימוש בדמות של בחור חביב, ההולך ברחוב עם הבת שלו. הילדה, שאוחזת ביד אביה, רואה כיצד העוברים והשבים מברכים אותו לשלום, לוחצים את ידו ומנופפים לו בחיוך. בסיום הסרטון, כאשר הילדה מעט מופתעת ואף מבוישת, מסתבר שמדובר במתקין מזגני אלקטרה והאנשים ברחוב הם לקוחות מרוצים שלו.

 

פרדי אבוקרט, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, אמר: "ממצאי המחקר מעודדים ביותר, במיוחד לאור ההשקעה שביצעה אלקטרה בהובלת שוק מיזוג האוויר בארץ וחיזוק מקצוענות העוסקים בו. שמנו לעצמנו כמטרה להמשיך את מהפכת הקדמה הטכנולוגית, שהחלה עם השקת הגז החדש R410A. אנו מאמינים, שהצרכן הישראלי מחפש מוצרים חדשניים ומתקדמים, ואף מוכן לשלם תמורתם. טכנולוגיית Inverter כבשה בסערה את אירופה והמזרח הרחוק, ואנו בטוחים, שגם בישראל ימכרו אלפי יחידות בשנה הראשונה".

 

במקביל משיקה אלקטרה סדרה מזגנים עיליים חדשה, בעלת מדחס חדשני בטכנולוגיית DC Inverter. המדחס הייחודי בעל תפוקה משתנה ברציפות ומאפשר להתאים את פעולתו בדיוק בהתאם לדרישות המיזוג. התוצאה היא יציבות טמפרטורה, ללא גלי חום וקור, פעולה שקטה במיוחד, אמינות ואורך חיים גבוה יותר. בנוסף, המזגן החדש בעל דירוג אנרגיה הגבוה ביותר (A), וחוסך עד 30% בצריכת החשמל בהשוואה למזגנים רגילים.    

 

פרדי אבוקרט הוסיף כי "השקת הטכנולוגיה החדשה מסמלת את מובילות אלקטרה בשוק הישראלי ומוכיחה את היכולות הטכנולוגיות והשיווקיות שלה. סדרת המוצרים החדשה מציעה לצרכן הישראלי מגוון תועלות חשובות וייחודיות ללא תחרות. במהלך השנה אנו מתכוונים להמשיך ולהפתיע בהשקת מוצרים חדשניים". 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד