הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין קיץ למותג האופנה MAM'Z

16/04/2006

מותג האופנה הישראלי לצעירים וצעירות MAM'Z (מאמ'ז) עולה בקמפיין פרסומי לקולקציית קיץ 2006 של המותג בהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליון ₪. את הקמפיין מוביל כוכב ה-MTV הישראלי, ג'ייסון דנינו-הולט בן ה-19, שיקבל 40,000$ עבור שירותיו. הקמפיין יכלול פוסטר מדיה בתחנות אוטובוסים, פוסטרים בנקודות המכירה, מודעות בעיתונות הארצית, קטלוג גלויות ויחסי ציבור.

 

תכניתו של דנינו-הולט "Switched on" המשודרת בתחנות MTV ברחבי אירופה תעלה לעונתה השניה ב-30.4.06, ותשודר מעתה גם ב-MTV ישראל.

 

ציון אליסף, מנכ"ל ובעלי MAM'Z: "כמותג אופנה צעיר שאינו מפחד ללכת נגד הזרם, אנו הרשת היחידה הפונה לשני המינים שבחרה בפרזנטור זכר להובלת המותג. ג'ייסון הוא ההתגלמות של קהל היעד שלנו: צעיר, מעודכן אופנתית, חצוף ומוכשר".

 

חברת MAM'Z הוקמה בשנת 2002 ע"י האחים מיטל נחמיאס ודודו מלאך, המשמשים גם כיום כמעצבי המותג, ונרכשה בשנת 2005 על ידי איש העסקים ציון אליסף. כיום מונה הרשת 7 סניפים ברחבי הארץ ומשווקת לכ-70 חנויות אופנה מקרית שמונה ועד אילת.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד