הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מותג בגדי הים פלפל עולה עם 3 סרטוני פרסומת בקמפיין קיץ 2006

23/04/2006

קמפיין הפרסום של פלפל, כולל 3 סרטוני פרסומת באורך 13 שניות כל אחד, אשר יעלו לאקרנים לאחר חג הפסח, בערוצי הטלויזיה MTVוערוץ המוסיקה, וכן באתרי האינטרנט ובבתי הקולנוע. עוד כולל הקמפיין הפקת קטלוג אופנה צבעוני גדול, המציג את קולקציית בגדי הים של פלפל לצעירות עם עופר שכטר מוביל הקמפיין ולצדו 2 נערות פלפל החדשות, פנטה פראדה ורז שפירא.

 

עופר נוינר, סמנכ"ל השיווק של פלפל אמר לרגל עליית סרטי הפרסומת של פלפל כי "עופר שכטר, אליל הבנות, נבחר להוביל את הקמפיין של פלפל, על היותו הכוכב הנערץ ואהוב ביותר היום בטלוויזיה. קהל הצעירות של פלפל אוהב את עופר שכטר ורואה בו כאחת הדמויות המוכשרות, המצחיקות והכייפיות ביותר.  לקראת הכנת הקמפיין בדקנו עם מאות נערות וצעירות המהוות את קהל הלקוחות של פלפל, מי הדמות האהובה עליהם ביותר, ופה אחד התגלה כי הצעירות רוצות את הצעירים, ושכטר נבחר בגדול.

"סרטוני הפרסומת מציגים גישה יצירתית, עם הומור ועכשוויות, הם קצרים, ממוקדים, ופונים בדיוק לשפה של קהל היעד. הסרטונים מורכבים כסרטוני קומיקס הבנויים מצילומי הקמפיין. הם חצופים ושובבים כמו בגדי הים של פלפל".

 

את קמפיין הפרסום של פלפל, הובילו בעבר כוכבות גדולות, ביניהן היו יעל בר-זוהר, סנדי בר ובר רפאלי.

 

צילומי הקמפיין של פלפל עם עופר שכטר נערכו בחוף הדולפינים באילת, תחת הקונספט של קיץ שמח של FUN על חוף הים, CRAZY SUMMER בו נערות פלפל משתעשעות בעופר שכטר, קוברות אותו בחול הים, גונבות לו את בגד הים, מעמידות אותו להחזיק את הטוש של מקלחת המים בחוף.

 

על קמפיין הפרסום קיבל שכטר 500,000 אלף ₪. קמפיין הפרסום בהשקעה כוללת של כ- 1.5 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום יהושוע.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד