הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יוניליוור עולה עם קמפיין הפרסום הגלובאלי שהופק על ידי LOWE ל-AXE

6/02/2005

יוניליוור ישראל עולה היום (יום ראשון, 6.2.05) בקמפיין הפרסום החדש למותג AXE – המותג המוביל את שוק הדאודורנטים לגבר בעולם. קמפיין הפרסום, באמצעות ראובני פרידן, ילווה בפעילות שיווקית נרחבת ובסרטונים ייחודיים בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 24 וב-MTV בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח.

הקמפיין החדש של AXE העולה בישראל הינו קמפיין גלובאלי שהופק על ידי LOWE ומיוצג בישראל על ידי משרד הפרסום ראובני פרידן.

במקביל, משיקה יוניליוור ישראל אתר אינטרנט ישראלי ל-AXE שהוקם על ידי חברת .Red-Head האתר החדש www.axeeffect.co.il כולל המלצות לגברים, סרטוני פרסומת, טיפים ומשחק מאד לא שיגרתי של מה עושים עם נוצה לבחורה… בנוסף, תנהל חברת Red-Head את קמפיין האינטרנט של המותג AXE, בהיקף של כ-250,000 ₪.

התכנית התקשורתית שמביאה יוניליוור לישראל מותאמת לזו הקיימת ביותר מ-60 המדינות בהן AXE משווק בעולם. AXE נתפס בשווקים בהם הוא פעיל כבר שנים, כ-Cool, גברי, נועז, צעיר וסקסי.

קמפיין AXE מציג 3 סרטונים, את כולם יוביל המסר ""THE AXE EFFECT- האפקט המדהים שיש ל-AXE על נשים... ברגע שהן מריחות אותו- הן לא יכולות לעמוד בפניו. בסרטון הראשון, גבר צעיר מתיז את AXE על עמוד בחדר שינה ובזכות האפקט של AXE, הבחורה שאיתו בחדר מתחילה לרקוד ריקוד סקסי ומפתה עם העמוד. כדי שהבחורה תתיחס אליו, מתיז הבחור על עצמו... בשני – גבר צעיר מתיז את AXE על כל גופו לפני דייט עם בחורה. בזמן הדייט, באוטו, הבחורה נמרחת עליו ומריחה את גופו– לכיוון מטה... ובשלישי – גבר צעיר מתיז את AXE על כל גופו בצורה סיבובית לפני יציאה למסיבה. במסיבה רואים שתי בחורות הרוקדות סביבו בדיוק בכיוונים בהם התיז בחור את AXE. כל הסרטונים נסגרים בקריינות: "הכירו את ה-AXE אפקט ! חדש AXE- דאודורנט ספריי לכל הגוף".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד