הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יאנה גור תחליף את מור קציר ותחבור לבוגנים לקמפיין הקיץ של הוניגמן

13/02/2005

חברת הוניגמן תמשיך עונה נוספת עם הדוגמנית הבינלאומיות שירלי בוגנים, כאשר אליה תחבור הדוגמנית הבינלאומית יאנה גור שתחליף את מור קציר שותפתה של בוגנים להובלת קמפיין החברה בשתי העונות האחרונות.

שתי הדוגמניות הנחשבות למובילות בעולם האופנה כיום, ומנהלות קריירת דוגמנות מצליחה גם בחו"ל.

ההחלטה על החלפתה של קציר ביאנה גור, התקבלה לאחר שהוחלט לרענן את הקו הפרסומי, ולהבליט את ערך החדשנות, המוביל גם את הקולקציות האופנתיות של החברה. יאנה גור נבחרה לתפקיד לאחר שסקרים נרחבים בקרב קהל היעד שערכה החברה וכללו מספר אופציות של דוגמניות מובילות, הראו כי מחד, גור נתפסת כמתאימה למותג, ומאידך נתפסת כפרטנרית המושלמת לשירלי בוגנים.

 מסקרים שערכה הוניגמן באמצעות מכון shiluv לאחר מסע הפרסום האחרון עולה כי רשת הוניגמן נמצאת במודעות בלתי נעזרת בשלישייה הפותחת של רשתות האופנה, כמו כן המודעות לרשת עלתה באופן מובהק בעקבות מסע הפרסום של קיץ 2004. מהסקר עולה עוד כי לאחר קמפיין הקיץ חלה עלייה של למעלה מ- 47% בשיעור המבקרות בחנויות הוניגמן ועלייה של למעלה מ- 28% בשיעור הקונות בהן. הגילאים העיקריים הרוכשות בהוניגמן הוא 25 עד 35 שניכרת מגמת עלייה בשיעורי הקנייה בקרב בנות ה- 20 עד 29. 

 לדברי מיכה הוניגמן מנכ"ל הוניגמן: "יחד עם הרצון לרענן ולהעביר מסר של חדשנות, החלטנו להישאר עם שירלי עונה נוספת בשל התאמתה המושלמת למותג."* עוד הוסיף הוניגמן כי:" יאנה גור נבחרה לאחר שנבחנו מספר אופציות של דוגמניות, כאשר גור הובילה בגדול בשל יופיה הרב גוני והמעניין ויכולתה להביא לצילומים ערך מוסף. שירלי בוגנים ויאנה גור מייצגות את המודל המושלם של נשים צעירות, עכשוויות, דעתניות כאשר שירלי מייצגת את הטיפוס הדרמטי הנשי והבוגר ויאנה את הטיפוס הקליל, צעיר, אופנתי ושתיהן יחד פונות לחתך רחב מקהל היעד של המותג".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד