הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אדלר חומסקי & ורשבסקי ניצח בתחרות "דג הזהב" עם ברליץ

2/03/2005

תחרות הפרסום "דג הזהב" של רשת שוקן, הכריזה אמש על הזוכים בתחרות, אשר  ישתתפו בתחרות הפרסום היוקרתית והנחשבת בעולם "CANNES LIONS" (אריה הזהב) הנערכת מידי שנה במסגרת פסטיבל הפרסום בקאן, בהשתתפות בכירי ענף הפרסום מ- 40 מדינות ברחבי העולם.

 

הזוכים הם: במקום הראשון ברליץ- לימוד שפות באמצעות משרד הפרסום אדלר חומוסקי & ורשבסקי ,במקום השני בלוקבסטר באמצעות משרד הפרסום פוגל לוין, במקום השלישי מג'מיקס, ניופאן- באמצעות משרד הפרסום אדלר חומוסקי & ורשבסקי.

 

אודי פרידמן, מנכ"ל רשת שוקן מסר כי נרשמו כ-25  משרדים וכ- 125 מודעות לתחרות.

אודי פרידמן: "אני משוכנע שהתחרות וכל המפעל הגדול שהרמנו עם המנצחים בתחרות הפרסום בקאן יזכרו כסמן להשבחת הקריאטיב בפרינט וחידוד אפקטיביות מדיום  הפרינט בארץ."

 

"בירכותי לאדלר חומוסקי & ורשבסקי הזוכה ובהצלחה בקאן ,לשם נישלח את היוצרים והלקוח להתחרות עם הגדולים בעולם,יש לנו בהחלט במה להתגאות. מסורת תחרות דג הזהב  תורמת רבות להשבחת תרבות הפרינט בארץ."

 

השיפוט בתחרות "דג הזהב" נערך בראשותו של מר גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף ב"שלמור-אבנון-עמיחי", וצוות שופטים של  10 מנהלי קריאטיב מהמובילים בישראל: אורי לברון- אדלר חומסקי & ורשבסקי, אסי שביט- גיתם BBDO, גיא גורן- פוגל Ogilvy,יגאל שמיר-גליקמן נטלר סמסונוב, יורם דמבינסקי- טמיר כהן, מולי הלפמן- אריאלי פובלסיס, רובי ניסן- יהושוע TBWA, רוני הרץ- עופר& הרץ, רוני שניידר- גלר נסיס D'Arcy  , שוני ריבנאי- באומן בר ריבנאי. בורר: מיקי קאופמן.

 

במסגרת השיפוט, השופטים בחרו 10 עבודות מובילות לסיבוב נוסף, להכרעת שלושת המקומות הראשונים, 10 העבודות שנבחרו: בלוקבסטר באמצעות משרד הפרסום פוגל לוין תנובה –גבינה צהובה עמק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, עלית- קפה תורכי באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, אורנ'ג באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, ברליץ- לימוד שפות באמצעות משרד הפרסום אדלר חומוסקי & ורשבסקי, מג'מיקס,

 

  ניופאן- באמצעות משרד הפרסום אדלר חומוסקי & ורשבסקי, תנובה-גבינת פיראוס באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, היינץ- קטשופ באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, פלאפון באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ואורנ'ג באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.

 

הזוכים הם: במקום הראשון ברליץ- לימוד שפות באמצעות משרד הפרסום אדלר חומוסקי & ורשבסקי ,במקום השני בלוקבסטר באמצעות משרד הפרסום פוגל לוין, במקום השלישי מג'מיקס, ניופאן - באמצעות משרד הפרסום אדלר חומוסקי & ורשבסקי.

 

 

במסגרת התחרות בחר צוות השופטים את הזוכים בשלושת המקומות הראשונים, אשר יתמודדו בתחרות "אריה הזהב" העולמית שתתקיים בין התאריכים 19-25 ביוני 2005. הזוכים בתחרות "דג הזהב" ייהנו מהשתלמות בפסטיבל קאן, במסגרתה ייפגשו עם צמרת הפרסום העולמית, וכן 7 ימים להרי יוון האלפינית.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד