הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בירה Malty בקמפיין פרסום חדש תחת הסיסמא: "הבירה הכי משפחתית שיש"

3/03/2005

מבשלות בירה ישראל, יצרנית ומשווקת בירה Malty  (מאלטי), יוצאת בקמפיין פרסום חדש ובפעילות שיווקית לחיזוק וביסוס מעמדה בקטגוריית הבירה השחורה.  הקמפיין החדש, לבירה השחורה מאלטי ודיאט מאלטי בבקבוק משפחתי, עולה באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, בהשקעה של כ-1 מיליון דולר.

 

הקמפיין כולל, קמפיין רדיו וסרטון פרסומת שיעלה בערוצים (2, 10) המדגיש את ערך המשפחתיות והטבעיות של הבירה השחורה עם המסר: "מאלטי. הבירה הכי משפחתית שיש". כמו כן, מדגיש הקמפיין את העובדה שמאלטי מיוצרת מרכיבים טבעיים בלבד.

 

בנוסף, יוצאת החברה בפעילות שיווקית הכוללת קד"מ בנקודות המובילות ברחבי הארץ. במסגרת זו, יצלמו דיילות של מאלטי משפחות שירכשו ממגוון מוצרי מאלטי ויקבלו במתנה תמונה ממוסגרת מיד לאחר הצילום.

 

אורית מועלם, מנהלת מותג מאלטי: "מאלטי ממשיכה להוביל בראשוניות ובחדשנות. בשנת 2002 מאלטי היתה הבירה השחורה הראשונה בגרסת דיאט ובאוקטובר 2004 שווקה לראשונה בבקבוק פלסטיק משפחתי עם רכיבים טבעיים בלבד וללא חומר משמר. עם השקת הבקבוק המשפחתי תפסה מאלטי כ-40% מכלל קטגוריית הבירה השחורה עם מותג אחד בלבד".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד