הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

HOT בקמפיין טלוויזיוני לשירות ה- VOD בהשקעה של 500 אלף דולר

8/03/2005

בימים אלה תעלה HOT בקמפיין טלוויזיוני  להשקת HOT VOD  שירות הדגל של HOT. המדובר בשירות חדשני ומהפכני, ממנו יוכלו ליהנות באופן בלעדי רק לקוחות HOT, בזכות ערוץ החזור המאפשר תקשורת דו כיוונית עם הלקוח. השירות נותן מענה לאהבות והעדפות של הצופה והופך את הטלוויזיה שלו לספריית וידאו דיגיטאלית ענקית בהזמנה מיידית, הכוללת סרטים, סדרות, תוכניות ילדים וסרטים למבוגרים בלבד. בהמשך יתווספו תוכניות העשרה לילדים ולנוער, תוכניות מוזיקה, תוכניות ורגעי ספורט נדירים ועוד.

 

הקמפיין בהיקף של 500 אלף דולר, יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, ומהווה את השלב השני בקמפיין ההשקה של השירות. כאשר בשלב ראשון, עלה קמפיין שילוט חוצות ועיתונות אשר השיק את השירות החדש ובישר על המהפכה הקרבה ובאה.

הקמפיין הטלוויזיוני הינו בולט ועוצמתי, אשר יציג וימחיש לצופים את גודל ועוצמת המהפכה

ויפרוט את התכנים המוצעים בשירות.

 

קמפיין ה- VOD, תחת הכותרת "מה אתה אוהב?" (ובהתאמה "מה את אוהבת?")                  מהווה למעשה שלב ב' בהטמעת המותג HOT. המותג HOT הושק על ידי חברות הכבלים לפני כשנה וחצי, ותוך פרק זמן קצר יחסית הגיע  למודעות גבוהה לשפת המותג ולאישיותו. כיום המודעות למותג הינה מקסימלית ועומדת על למעלה מ- 85%. 

 

תהליך ההפקה הינו מן המורכבים, ומכיל בתוכו תהליכי פוסט פרודקשן ברמה בינלאומית.

לצורך הקמפיין גויס טראוויס היקי שחקן/רקדן בתיאטרון השייקספירי בלונדון, מקהלה ווקלית הוקלטה לצורך הפסקול הייחודי (בהפקתו של שלומי קינן ובניצוחו של דניאל סולומון) ועוד.

שלב הצילומים הורכב מתהליך פרה פרודקשן שנמשך כשלושה חודשים, מצלמה מיוחדת הובאה ליצירת האפקטים הדרושים ושלב הפוסט כולו בתלת מימד, תוך שילוב אמצעים ויז'ואלים  מצולמים.

 

 

HOT   ממקדת היום את הפעילות השיווקית והשירותית של החברה באסטרטגיה של התאמה מקסימלית ללקוח ובפניה אישית אליו. כך עם השקת המסלולים החדשים של החברה וכך עם השקת שירותים חדשים כמו – HOT VOD , שירותי טלפון, ובעוד מספר שבועות HOT+

 ( - PVRמערכת הקלטה אישית) למעשה מציעה HOT ללקוח : "תבחר מה שאתה אוהב,  תצפה במה שאתה אוהב ותשלם כמו שאתה רוצה.

 

בעזרת שירות ה- VOD לקוחות HOT יכולים ליהנות מיתרונות ברורים: צפייה ספונטנית ללא תלות במועדי הקרנות, וללא צורך ללמוד לתכנת ולכוון מכשירים אחרים.   זמינות של תכנים לצפייה מיידית בכל רגע נתון.   שליטה בתוכנית הנצפית: עצירה, השהייה, הרצה קדימה ואחורה.   וכל זאת היישר מהשלט והממיר הדיגיטאלי הקיימים היום בבית הלקוח, מבלי לרכוש או להתקין מכשירים נוספים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד