הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת המדיה לצעירים "לעומק התודעה" פותחת מחלקה לפרסום בחדרי שירותים של בתי קפה

8/03/2005

59.9% מגילאי 18-30 המוגדרים כבליינים נחשפו לפרסום בחדרי שירותים בשנה האחרונה. כך עולה מניתוח נתוני סקר TGI שהוזמן ע"י חברת המדיה המתמחה בצעירים  "לעומק התודעה".

 

עוד עולה מהנתונים כי 39.5% בגילאי 18-30 ו-19.3% מכלל האוכלוסייה נחשפו לפרסום בחדרי שירותים בשנה האחרונה.

 

בעקבות ההצלחה בפרסום בחדרי שירותים במועדונים, מרחיבה, בימים אלה, חברת המדיה לצעירים "לעומק התודעה" את פעילותה לפרסום בחדרי שירותים של בתי-קפה נבחרים בכל רחבי הארץ. הפרסום כולל את רשת בתי הקפה "ארומה" אשר לראשונה מכניסה לחדרי השירותים פרסום. בין הלקוחות הראשונים שכבר בחרו לעלות בפרסום החדש בחדרי שירותים של בתי קפה: TNT  וגלובוס גרופ.

 

לדברי און גולדשטיין מנכ"ל משותף ומבעלי "לעומק התודעה": "אין עוררין על השאלה מי מגיע לקהל הצעירים הבליינים בצורה הטובה ביותר. נתוני החשיפה המדהימים שקיבלנו בגל TGI האחרון, מעידים על עוצמתה ועל החשיפה הרבה שהמדיה מספקת, כעת בשילוב חבילת בתי הקפה שאנו משיקים, "נתפוס" את הצעירים הבליינים לאורך כל שעות היום והלילה".

 

הנתונים עפ"י סקר TGI בוגרים 18+ מחקרי סינגל סורס מקבוצת טלסקר. קהל המטרה, שהוגדר ע"י חברת המדיה "לעומק התודעה" היה צעירים בליינים בגילאי 30-18. הגדרת בליינים הייתה-מבקרים בפאבים/דיסקוטקים/מסעדות/בתי-קפה/קולנוע/מופעי בידור לפחות פעם בשבוע.

 

"לעומק התודעה" הינה חברת מדיה המתמחה בצעירים בגילאי 30-18, החברה הינה חלוצת הפרסום בחדרי השירותים במועדוני לילה, בארים ופאבים בישראל. באמצעות מדיום זה מציעה החברה את החשיפה הרחבה ביותר שקיימת כיום לקהל זה כ-500,000 בליינים.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד